Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Drogowe bariery ochronne.

Na lewej jezdni Obwodnicy Międzyrzecza zamontowane są bariery drogowe w miejscach niebezpiecznych, zgodnie z Wytycznymi stosowania drogowych barier ochronnych. Przy trasie głównej oraz na łącznicach węzłów występują bariery wysięgnikowe SP-06.

 

Lokalizacja barier SP-06 przy trasie głównej:

Bariery prawostronne:

  • km 0+000 - km 0+270
  • km 0+270 - km 0+985 (dalej bariera biegnie przy łącznicy)
  • km 0+985 - km 1+314
  • km 1+314 (bariera przechodząca z łącznicy) - km 1+798
  • km 2+138 - km 4+346
  • km 4+685 - km 5+009
  • km 5+224 - km 5+725 (dalej bariera biegnie przy łącznicy)
  • km 5+765 - km 6+228
  • km 6+228 (bariera przechodząca z łącznicy) - km 6+366


Bariery lewostronne:

  • km 0+000 - km 0+393
  • km 0+393 - km 0+890 (dalej bariera biegnie przy łącznicy)
  • km 0+890 - km 1+074
  • km 1+074 (bariera przechodząca z łącznicy) - km 1+798
  • km 2+136 - km 4+344
  • km 4+685 - km 5+009
  • km 5+224 - km 5+954
  • km 5+971 - km 6+169
  • km 6+169 (bariera przechodząca z łącznicy) - km 6+366


Na długości obiektów w:

  • km 2+375 - km 2+690 (obustronnie)
  • km 3+543 - km 3+606 (lewostronnie)
  • km 3+551 - km 3+613 (prawostronnie)
  • km 5+875 - km 5+924 (obustronnie)

Bariery SP-06 przechodzą w barieroporęcze typu sztywnego.

W miejscach połączeń projektowanego odcinka z odcinkami drogi S3 projektowanymi
przyjęto występowanie barier SP-07 w pasie rozdziału:

  • km 0+000 - km 0+155
  • km 5+977 - km 6+366

W związku z budową prawej jezdni obwodnicy wszystkie bariery SP-06 po prawej stronie zostaną zdemontowane i w miejscach koniecznych zostaną zastąpione barierami wysięgnikowymi dwustronnymi SP-07.


Wystąpi także konieczność rozbiórki istniejących barier w miejscach dostosowania łącznic do przebiegu drugiej jezdni.

Ostatnio dodane