Założono przedłużenie istniejących przepustów o konstrukcji żelbetowej o łączną długość 330,0m oraz przepustów o konstrukcji stalowej na żelbetowych ławach fundamentowych o łączną długość 535,0m. Trasa obwodnicy przecina sieć kanałów i rowów oraz rzekę Odrę. Przepusty, dodatkowo, będą pełnić funkcję przejść dla małych zwierząt.
Lp | Nr obiektu |
Lokalizacja [km] |
Uwagi |
1 | P-1 | 273+579,60 | bez cieku |
2 | P-2 | 276+602,55 | bez cieku |
3 | P-3 | 276+753,30 | ciek bez nazwy |
4 | P-4 | 277+060,40 | ciek bez nazwy |
5 | P-5 | 277+363,12 | ciek bez nazwy |
6 | P-6 | 278+155,00 | ciek bez nazwy |
7 | P-7 | 278+782,00 | ciek bez nazwy |
8 | P-8 | 279+297,19 | ciek bez nazwy |
9 | P-9 | 279+702,00 | ciek bez nazwy |
10 | P-10 | 281+438,18 | ciek bez nazwy |
11 | P-11 | 282+594,29 | be cieku |
12 | P-12 | 282+754,21 | ciek bez nazwy |
13 | P-13 | 283+710,00 | |
14 | P-14 | 284+578,00 | |
15 | P-15 | 284+680,00 | bez cieku |
16 | P-16 | 284+853,00 | bez cieku |
17 | P-17 | 285+183,00 | bez cieku |
18 | P-18 | 285+712,00 | bez cieku |
19 | P-19 | 287+568,37 | bez cieku |
20 | P-20 | 292+059,30 | ciek bez nazwy |
21 | P-21 | 292+315,44 | ciek bez nazwy |
22 | P-22 | 294+371,80 | bez cieku |
23 | P-23 | 295+161,20 | |
24 | P-24 | 296+060,51 | ciek bez nazwy |
25 | P-25 | 296+656,30 | |
26 | P-26 | 298+956,00 | ciek bez nazwy |
27 | P-27 | 299+875,33 | |
28 | P-28 | 301+654,00 | |
29 | P-29 | 302+131,00 | bez cieku |
30 | P-30 | 302+914,46 | bez cieku |
31 | P-31 | 303+682,00 | ciek bez nazwy |
32 | P-32 | 303+831,00 | ciek bez nazwy |
33 | P-33 | 304+674,00 | |
34 | P-34 | 306+798,00 | |
35 | P-35 | 310+146,07 | ciek bez nazwy |
36 | P-36 | 311+431,39 | bez cieku |
37 | P-37 | 311+841,07 | ciek bez nazwy |
38 | P-38 | 312+942,87 | ciek bez nazwy |
39 | P-39 | 313+129,83 | ciek bez nazwy |
40 | P-40 | 313+700,62 | ciek bez nazwy |
41 | P-41 | 314+879,74 | bez cieku |
42 | P-42 | 315+794,43 | ciek bez nazwy |