Warunki pogodowe panujące w ostatnich tygodniach były bardzo korzystne i sprzyjające realizacji robót kontraktowych. Kontynuowane były roboty drogowe oraz branżowe na wszystkich odcinkach. Zawansowane zostały roboty przy wykonywaniu w-wy mrozochronnej na nasypach oraz w-wy stabilizacji cementem. Prace mostowe kontynuowano na 12 obiektach.
ROBOTY DROGOWE
- Odhumusowanie
- TG km 29+700-29+950, TG rejon km 29+900, TG rejon km 36+000, TG rejon km 36+500,
- droga DP 1208F, droga Dd 3/08, droga Dd 4/06, droga Dd 4/07, - Wywóz humusu na odkład
- TG km 29+700-29+950, TG rejon km 29+900, TG rejon km 30+600, , rejon km 31+000, TG km 31+200, TG km 31+500-31+800, rejon km 32+175, TG rejon km 36+000, TG rejon km 36+500,
- droga DP 1208F,
- droga Dd 4/06. Dd 4/07
- objazd WD 23, - Wyburzenie i rozbiórka obiektów budowlanych w km 39+150 – kontynuacja likwidacji składowiska odpadów,
- Kontynuacja transportu i gromadzenia materiałów do budowy nasypów w km 35+910,
- Nasypy:
- rejon km 27+450- 27+500, rejon km 28+550, rejon km 29+400-29+600, rejon km 32+950- 33+950, km 33+900- 34+500, km 34+950- 35+490, rejon km 36+500, rejon km 37+200- 37+500, rejon km 37+700,
- droga DG w km 36+800,
- droga DP 1208F, Dd 3/07
- najazdy na WD 22, WD 25, - Wykopy:
- rejon km 25+000, rejon km 27+500, rejon km 28+500, rejon km 29+800, rejon km 30+000, km 32+900- 33+950, rejon km 36+300, rejon km 37+500, rejon km 37+600,
-droga DG w km 36+800, droga DP 1208F,
- najazdy na WD 22, WD 25, - Warstwa mrozochronna:
- km 26+900- 27+200, km 28+350- 28+550,
- km 24+900- 25+400, km 25+500- 25+700 - Nawierzchnia tłuczniowa:
- Dd 4/08, Dd 4/10, - Podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem:
- km 26+300- 27+380 jezdnia prawa,
- km 26+900- 27+380 jezdnia lewa, - Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem:
- teren OUD, - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
- teren OUD, - Prace przy budowie drogowych skrzynkowych przepustów żelbetowych:
- PS 1- km 25+425 – kontynuacja,
- PS 3- km 27+475 - kontynuacja,
- PS 5- km 28+600 - kontynuacja,
- PS 6- km 29+100
- PR 8- km 30+200 – kontynuacja,
- PS 29- km 35+162,80 ,
- PS 31- km 38+083,30,
- PS 39- km 35+162,80, - Budowa zbiorników:
- kontynuacja prac przy Zb.f. 3.1, Zb.f. 3.2, Zb.f. 3.3, Zb.f. 3.4, Zb.f. 3.6, Zb.f. 3.8, Zb.R. 4.1, Zb.R. 4.2, Zb.R. 4.3, Zb.f. 4.8, Zb.f. 4.12,
ROBOTY MOSTOWE
- WD 20 - km 25+804,82
- rozpoczęcie zbrojenia korpusów w osi C, - WD 21 – w km 27+826,61
- kontynuacja szalowania ustroju niosącego oraz montażu zbrojenia, - WD 22 – w km 28+975
- zakończenie montażu kabli sprężających, - WD-23 – w km 30+592,20
- kontynuacja szalowania ustroju niosącego oraz montażu zbrojenia, - WD-24 – w km 32+175,51
- kontynuacja scalania konstrukcji stalowej ustroju nośnego, - WD 25 - km 32+907,86
- szalowanie ustroju niosącego, - WD 27- km 35+910,84
- zakończono izolacje korpusu w osi C, - WD 28- km 36+800,30
- wykonywanie zasypek fundamentów, - WD 29- km 38+472,85
- kontynuacja zbrojenia korpusu w osi A, fundamentu w osi B,
- zakończenie zbrojenia korpusu w osi C oraz skrzydła w osi A,
- zabetonowano skrzydełka w osi A, korpus w osi C, - WS-32 - w km 40+901,50
- szalowanie ustroju nośnego, - WS-33 - w km 41+176,35
- kontynuacja szalowania i zbrojenia pod ustrój nośny - 2 etap, - WS 34- km 42+380
- betonowanie chudego betonu,
ROBOTY BRANŻOWE
- Przebudowa i budowa urządzeń telekomunikacyjnych:
- linia T 4/5/2, T 4/10, T 4/6, , rurociąg 6-otworowy w ciągu S3, - Odwodnienie:
- kanalizacja deszczowa KD 3/1, KD 3/2, KD 4/1, KD 4/2, KD 3/7, KD 4/3, - OUD:
- prace murarskie przy budynku biurowo-socjalnym,
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
Nazwa |
Jedn.Miary |
Wykonane łącznie |
Roboty przygotowawcze |
% |
94,00 |
Roboty ziemne |
% |
42,20 |
Odwodnienie korpusu drogowego |
% |
14,22 |
Wzmocnienie podłoża |
% |
10,00 |
Warstwa mrozochronna |
% |
0,00 |
Podbudowy |
% |
0,00 |
Nawierzchnia |
% |
0,00 |
Ekrany |
% |
0,00 |
Roboty mostowe |
% |
32,40 |
Urządzenia obce |
% |
51,75 |
OUD Sulechów |
% |
12,50 |
ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU
- zasoby ludzkie: 347 osób,
- sprzęt: 149 jednostek,