Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 03.11.2010 odcinek II

ROBOTY DROGOWE

  • Roboty ziemne: - wykopy i nasypy wykonywane są na całej długości trasy (do chwili obecnej wykonano około 100000 m3),
  • Wymiana gruntu: - zakończenie wymiany w km 19+650 ÷ 19+800;
  • Kontynuacja wykonywania przepustów na trasie głównej:
    - km 19+558 (wytyczony);
    - km 21+590 (ława fundamentowa);
    - km 22+262 (montaż prefabrykatów);
    - km 23+588 (wykop, przygotowanie podłoża pod ławę);
    - km 24+007 (rozpoczęcie wykopu);

ROBOTY MOSTOWE

  • WS 15 – w km 17+554
    - zakończono palowanie,
    - wykonywanie próbnego obciążenia pali,
    - rozkuwanie głowic pali,
  • WD 16 – w km 17+934,55
    - wykopy pod podpory,
    - wykonanie chudego betonu pod podpory A, B, C,
    - wykonanie dwóch ław fundamentowych,
  • WS 17 – w km 20+273,65
    - wytyczenie,
    - wykonanie drogi technologicznej od drogi na Grodziszcze do DK-2,
    - rozpoczęto sondowania pod pale,
  • WD 18 – w km 21+319,43
    - wykonano objazd, wprowadzono zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu,
  • WD 19 – w km 22+657,77
    - rozpoczęto palowanie (wykonano 12 z 24 szt.),

ROBOTY BRANŻOWE 

  • Urządzenia PKP
    - kontynuacja przebudowy kolizji (oświetlenie, SN- w toku, SRK- w toku),
    - zakończenie przebudowy kolizji TKD i OTK,
    - rozpoczęto pod torami dla łączności alarmowej,
    - rozpoczęcie przebudowy trakcji toru nr 2,
  • Gaz
    - zakończono przebudowę gazu niskiego ciśnienia w ul. Poznańskiej w Świebodzinie,
    - kontynuacja przebudowy kolizji gazowej wysokiego ciśnienia, wykonanie próby ciśnieniowej, oczekiwanie na przełaczenie,
  • Energetyka
    - zakończono przebudowę kolizji SN: 2/5, E2/6, E2/7, E2/8,
    - zakończono przebudowę kolizji WN w km 18+000,
  • Kanalizacja sanitarna
    - kontynuacja przebudowy kolizji sanitarnych przy WS-17,
  • Odwodnienie
    - kontynuacja przebudowy kolizji drenarskich przy WS-17,
  • Telekomunikacja
    - zakończono przebudowę wszystkich kolizji,

Stan na 20.10.2010 odcinek II

ROBOTY DROGOWE 

  • Wykopy: km 18+350;
    km 21+900 ÷ 22+100;
    km 17+200 ÷ 17+525;
  • Wymiana gruntu: km 19+800;
  • Wykonywanie nasypów: km 21+400 ÷ 21+740;
    km 22+220 ÷ 22+280;
    km 19+500 ÷ 19+600;
    km 23+550 ÷ 23+700;
  • WD 18- km 21+319 – wykonywanie objazdu obiektu: zagęszczenie nasypu, podbudowa, w-wa wiążąca i ścieralna,

ROBOTY MOSTOWE

  • WS 15- km 17+554 – pale wielkośrednicowe wiercone podpory „A” nr: 5, 10, 14, 15, 18, 19, 22,
    - wykopy pod podporę „A” i „B”,

ROBOTY BRANŻOWE

  • Urządzenia PKP
    - wykonanie wykopu kablowego oraz ułożenie kabla,
  • Urządzenia PKP
    - przestawienie słupa oświetleniowego, montaż osprzętu na słupie, przyłączenie kabla, wykonanie uziomu, pomiary;
    - prace przy przebudowie oświetlenia zakończone;
    - posadowienie studni kablowych;
    - Wykonanie wykopu łączącego studnie dla potrzeb rur osłonowych;
  • Energetyka
    - montaż słupa WN B2 M6+5, linia 110kV realcji Międzyrzecka - Zbąszynek,
    - montaż uziemień na ST. Nr 1A, 2, 25, 26, TU6-9/9,
    - prace przy usuwaniu kolizji energetycznych : E 2/7, E2/6, E 2/1, E 2/8, E 2/9, E 2/4,
  • Kanalizacja sanitarna
    - przygotowanie zaplecza budowy , tyczenie, odbiór dostaw materiałowych,
    - wykop na szerokości pasa głównego S3,
  • Telekomunikacja
    - posadowienie studni kablowych typu SKR-2 o nr A, B, C i D w km 19+826, oraz ułożenie kanalizacji kablowej.

Ostatnio dodane