Panujące warunki atmosferyczne z wyjątkiem kilku dni o intensywnych opadach deszczu, są korzystne i sprzyjają realizacji robót kontraktowych. Opady jedynie chwilowo utrudniły prowadzenie niektórych robót na odcinku.
Roboty mostowe kontynuowano na 12 obiektach mostowych, wznowiono na 1 obiekcie.
ROBOTY DROGOWE
- Kontynuacja robót ziemnych na odcinkach:
SEKCJA I (km 0+912÷km 5+100):
- wykonanie nasypu z gruntu wykopu w km 3+175-3+300, km 3+650-3+900;
SEKCJA II (km 5+100÷km 9+756):
- wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp w km 5+800, 6+300;
- wykonywanie nasypu z gruntu z wykopu w km 4+050-4+350, 6+600-7+050, 7+050-7+600, 8+050-8+300, 9+500-9+520,
SEKCJA III (km 10+160÷km 13+500):
- wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp 13+100-13+450; wykonanie nasypu z gruntu z dokopu w km 10+550-10+800, 11+150-11+700;
SEKCJA IV (km 13+500÷km 17+100):
- wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp 13+600-17+100; wykonanie nasypu z gruntu z dokopu w km 14+025-17+100; - Odwodnienie korpusu drogowego:
- układanie elemetów przepustów w km 9+700; izolcja przepustów, wykonywanie wlotów i wylotów przepustów,
- wykonanie kanalizacji deszczowej 1.6,
- kanalizacja do zbiornika 1.13,
- wykonanie kanalizacji deszczowej 12+800-13+100 (montaż przykanalików)
- wykonanie przykanalików 3+500-3+900 strona lewa,
- wykonywanie zbiorników filtracyjnych: wykopy i warstwa filtracyjna; - Podbudowy:
- wykonanie warstwy mrozochronnej JEZDNIA LEWA: w km 2+400-2+650, km 14+500-14+600, km 15+050-15+750, km 13+200-13+350;
- wykonanie warstwy stabilizacji JEZDNIA LEWA w km 2+800-2+900, km 10+850-11+150; km 13+150-13+350, 14+300-14+600, km 16+550-16+750,
- wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie JEZDNIA LEWA w km 14+725-14+950,16+725-17+100;
- wykonanie warstwy stabilizacji JEZDNIA PRAWA: w km 2+400-2+650, 2+750-2+900, 13+150+13+350;
- wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie JEZDNIA PRAWA w km 14+725-14+950, 15+400 -15+800, 16+725-17+100;
- wykonanie warstwy mrozoochronnej JEZDNIA PRAWA w km 10+600-10+825; - Roboty wykończeniowe
- humusowanie skarp w km 13+150-14+050; 16+550-16+880; - Droga krajowa NR 3 km 1+151,09
- naprawa nasypu po intensywnych opadach deszczu; - Droga gminna w km 6+300,03 – rozpoczęcie wykonania warstwy stabilizacji;
- Droga rolnicza w km 8+000,00 – wykonanie nasypu zbrojonego z gruntu z wykopu;
- Droga rolnicza w km 10+542,53 – kontynuacja wykonania warstw nasypu, Odhumusowanie kolejnych odcinków;
- Droga gminna w km 13+540,32 – kontynuacja odhumusowania, rozpoczęcie wykopów z korytowaniem drogi,
- Droga powiatowa 1219F w km 14+667,24 – kontynuacja prac przy wznoszeniu nasypu, (nasyp zbrojony geotkaniną);
- Droga gminna w km 16+120.00 – kontynuacja budowy nasypu,
- Węzeł "MIĘDZYRZECZ" w km 0+836.29 - demontaż elemntów drogi, zdjęcie warstwy humusu; frezowanie nawierzchni;
- Drogi dojazdowe
- wykonanie nasypu z dokopu na dd 1/23, dd 1/23b, dd 1/24, dd 1/29, dd 1/32;
- wykonanie warstwy stabilizacji na dd 1/33, dd 1/32;
ROBOTY MOSTOWE
- WD-01 - zasypka i zagęszczanie gruntu za przyczółkiem "A" - kontynuacja,
- układanie płyt drogowych pod konstrukcję wsporczą ustroju nośnego;
- kontynuacja montażu muru oporowego „T-wall”; - WS-02A - montaż zbrojenia i szalunków trzonu i głowicy słupów "N1,2","H1","I1,2" ;
- montaż poprzecznych belek stalowych w belkach bieżni,
- zabetotonowano trzony i głowice słupów "N1,2" ;
- wykopy za przyczółkami S1 i S2 pod drenaż;
- montaż zbrojenia trzonu i głowicy słupów "M1, M2, I1, I2";
- zabetonowano trzony i głowice słupów "I1",
- szlifowanie i frezownie ślizgów;
- montaż szalunków trzonu i głowicy "I1, I2, M1";
- zabetonowano głowice i trzony M1 i M2;
- zakładanie podestów na slupach; - WS-04 - montaż deskowania i zbrojenia głowic po sprężeniu jezdnia lewa;
- montaż zbrojenia ścianek zaplecznych;
- zabetonowanie głowicy po sprężeniu jezdnia lewa;
- szalowanie ścianek zaplecznych;
- zabetonowanie ścianki zaplecznej,
- demontaż rusztowań; - WS-05 - demontaż szalunków gzymsów jezdni lewej;
- montaż wsporników i deskowań kap chodnikowych;
- zakończono montaż deskowań płyt najazdowych;
- zagęszczanie przestrzeni za przyczólkiem " B";
- betonowanie płyt najazdowych; - WD-06 - montaż zbrojenia płyt najazdowych;
- montaż wsporników oraz deskowań kap chodnikowych;
- rozpoczęto montaż urządzeń dylatacyjnych; - WS-07 - zasypka i zagęszczanie gruntu za przyczółkami "A, C";
- montaż deskowań i zbrojenia ustroju nośnego jezdnia lewa;
- montaż deskowań ustroju nośnego jezdnia prawa; - WS-08 - montaż wsporników i deskowań kap chodnikowych;
- WS-09 - wiercenie i iniekcja mikropali platforma "J";
- montaż szalunków i zbrojenia głowicy słupów podpory "F zach" i "G wsch";
- zabetonowano głowicę podpory „F zach”;
- zakończono montaż szalunków i zbrojenia oraz zabetonowano fundament "K wsch";
- montaż szalunków ścianki zaplecznej podpory "A";
- rozpoczęto zamontowanie łożysk na podporach" C zach" i "C wsch";
- montaż łozysk na podporze D zach i D wsch;
- oczyszczanie podpory "J"; popmowanie wody z wykopu w osi "I";
- zbrojenie i szalowanie fundamentu podpry "K zach";
- roszalowywanie głowicy "F zach',
- zabetonowanie fundamentu podpory K wsch";
- zabetonowanie podpory "G wsch";
- szalowanie podpory "G zach" - WD-10 - zasypka i zagęsczanie warstw zasypki w osi podpory "A";
- zasypka i zageszczanie w osi "C"; - WS-11 - przygotowanie do sprężenia oraz sprężenie ustroju jezdni prawej;;
- demontaż konstrukcji wsporczej,
- zabetonowano ścianki zapleczne;
- demontaż szalunku ustroju jezdni lewej; - WD-12 - demontaż deskowań i konstrukcji wsporczej ustroju nośnego;
- montaż wieszaków wsporczych pod szalunek kap chodnikowych;
- montaż szaunków kap chodnikowych; - WD-13 - montaż deskowąń i zbrojenia ścianki zaplecznej podpory "C";
- montaż deskowań kap chodnikowych;
- montaż wpustów i sączków;
- zabetonowanie ścianki zaplecznej na podporze "B";
- wykonywanie warstw zasypki za przyczółkami, formowanie stozków; - WD-14 - montaż zbrojenia ustroju nośnego - zakończenie;
- montaż wpustów, sączków i kotew;
- zabetonowanie ustroju nośnego, pielęgnacja betonu;
ROBOTY BRANŻOWE
- Nie prowadzono
ZAAWANSOWANIE ROBÓT Nazwa Jedn. Miary Wykonanie łącznie % 97,00 % 93,69 % 16,30 % 52,70 % 11,94 % 1,28 % 0,00 % 0,00 % 38,20 % 28,30
Roboty przygotowawcze
Roboty ziemne
Odwodnienie korpusu drogowego
Wzmocnienie podłoża
Warstwa mrozochronna
Podbudowy
Nawierzchnia
Ekrany
Roboty mostowe
Urządzenia obce
ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU
- zasoby ludzkie: 257 osób,
- sprzęt: 102 jednostki,