Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 31.07.2011 odcinek II

Panujące warunki atmosferyczne z wyjątkiem kilku dni o intensywnych opadach deszczu, są korzystne i sprzyjają realizacji robót kontraktowych. Intensywne deszcze padające przez kilka dni utrudniły, a nawet wstrzymały chwilowo prowadzenie części robót. Dodatkowo prowadzono prace związane z usunięciem wody z pasa drogowego oraz budowanych zbiorników filtracyjnych.
Kontynuowane były Roboty mostowe na 4 obiektach, wznowiono roboty na 1 obiekcie.

ROBOTY DROGOWE 

  • Roboty ziemne
    - profilowanie skarp i rowów w km 21+900-22+900, km 23+700-24+000, km 17+600 – 17+900 , km 23+100 – 23+200,
    - wznoszenie kolejnych w-w nasypów km 17+568 – 17+610, km 20+730-21+000, węzeł Świebodzin Północ – Łącznice C i D ; droga rolnicza w km 0+070 – 0+123,39 oraz 0+174 – 0+260, węzeł Świebodzin Południe – Łącznice A, B, C, D, rondo Świebodzin Południe,
    - wykop w km 21+000-21+350 ,
  • Warstwa mrozochronna
    - km 17+600-17+950,
  • Warstwa z gruntu stabilizowanego cementem
    - km 23+700 – 24+050 – str. L;
  • Zbiorniki filtracyjne
    - zbiornik filtracyjny 2.1 – wykonywanie muru oporowego,
    - zbiornik filtracyjny 2.3 – wykopy,
    - zbiornik filtracyjny 2.2 – zakończenie wykopów,
    - zbiornik filtracyjny 2.6 – wykonywanie muru oporowego oraz rozpoczęcie układanie w-wy filtracyjnej,
    - zbiornik filtracyjny 2.8 – wykopy,

ROBOTY MOSTOWE

  • WS 15 – w km 17+554
    - pielęgnacja ustroju nośnego,
    - wykonano montaż kabli sprężających,
    - wykonano sprężenie ustroju nośnego – nitka prawa oraz zainiektowano kanały kablowe;
    - rozpoczęcie demontażu rusztowań ustroju;
    - rozpoczęcie wykonywania drenaży przy przyczółkach A i B,
  • WD 16 – w km 17+934,55
    - kontynuacja wykonywania nasypu przy podporach A i C;
    - przygotowanie podłoża pod deskowanie skrzydeł przy podporze A oraz rozpoczęcie deskowania;
  • WS 17 – w km 20+273,65
    - zakończono roboty palowe na całym obiekcie,
    - wykonano montaż zbrojenia w osi U– nitka wsch,
    - wykonano zbrojenie fundamentu podpory Z - nitka wschodnia,
    - zazbrojono i zadeskowano i słupy podpory S ,
    – zabetonowano słupy podpory S nitka wschodnia,
    - wykonano deskowanie i zbrojenie fundamentów na podporze O,
    - trwa zbrojenie fundamentów i słupów na podporze N,
  • WD 18 – w km 21+319,43
    - kontynuacja montażu muru oporowego T-Wall z jednoczesną zasypką muru i przyczółków A i B,
  • WD 19 – w km 22+657,77
    - kontynuacja zasypek przyczółków A i C,
    - rozpoczęcie montażu drenażu przy podporze C,

ROBOTY BRANŻOWE

  • Odwodnienie
    - kontynuacja montażu studzienek ściekowych w km 17+470, rondo węzła Świebodzin Północ – łącznica A w km 0+140 oraz łącznica BC;

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

Nazwa

Jedn. Miary

Wykonanie łącznie

Roboty przygotowawcze

%

93,24

Roboty ziemne

%

95,35

Odwodnienie korpusu drogowego

%

20,22

Wzmocnienie podłoża

%

0,00

Warstwa mrozochronna

%

15,21

Podbudowy

%

0,00

Nawierzchnia

%

0,00

Ekrany

%

0,00

Roboty mostowe

%

22,30

Urządzenia obce

%

53,60

 

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU

  • zasoby ludzkie: 88 osób,
  • sprzęt: 38 jednostek,

Stan na 15.07.2011 odcinek II

Korzystne warunki atmosferyczne wciąż sprzyjały zamierzeniom Wykonawcy i pozwalały prowadzić bez przeszkód wszystkie fronty robót. Mocno zaawansowane zostały roboty drogowe - trwa wykonywanie w-wy mrozochronnej. Wykonano i uruchomiono objazdy w ciągu DK3 rond węzłów Świebodzin Północ i Południe. Roboty mostowe kontynuowano na 4 obiektach.

ROBOTY DROGOWE

  • Roboty ziemne
    - profilowanie skarp i rowów w km 18+400-19+000 – str. P, km 18+700-19+000 – str. L, km 19+600 – 19+800 , km 24+000 – 24+250,
    - wznoszenie kolejnych w-w nasypów km 17+490 – 17+525, km 19+550 – 19+770, km 20+730-21+000, km 21+400-21+600, węzeł Świebodzin Północ – Łącznice B, C i D ; droga rolnicza w km 0+000 – 0+110, węzeł Świebodzin Południe – Łącznice A, BC, D, rondo Świebodzin Południe,
    - wykop w km 21+000-21+250 , węzeł Świebodzin Południe – Łącznice B i C,
  • Przepusty
    - przepust w km 19+558 – zabetonowano skrzydełka wlotu/wylotu oraz płyty zespalającej, wykonanie izolacji oraz rozpoczęcie zasypek,
  • Warstwa mrozochronna – km 22+700-23+625,
  • Zbiorniki filtracyjne
    - zbiornik filtracyjny 2.1 – kontynuacja układania w-wy filtracyjnej,
    - zbiornik filtracyjny 2.2 – wykopy,
    - zbiornik filtracyjny 2.4 – kontynuacja wykopów,
    - zbiornik filtracyjny 2.6 – układanie geowłókniny i w-wy filtracyjnej,

ROBOTY MOSTOWE

  • WS 15 – w km 17+554
    - zakończono deskowanie ustroju nośnego (nitka prawa),
    - rozpoczęcie montażu zbrojenia ustroju nośnego (nitka prawa),
    - montaż osłonek do kabli sprężających,
    - montaż wyposażenia ustroju nośnego (wpusty, sączki, kotwy talerzowe),
  • WD 16 – w km 17+934,55
    - kontynuacja wykonywania nasypów pod ściankami zaplecznymi podpór A i C,
  • WS 17 – w km 20+273,65
    - zakończenie palowania podpory A, C, L i Y, K,
    - rozpoczęto palowanie podpory I,
    - zabetonowano fundamenty w osiach W, X, R
    - zabetonowano słupy H + H1 oraz X,
    - zadeskowano oczep w osi U – nitka wsch. , rozpoczęto montaż zbrojenia,
    - wykonano wykop i wykonano chudy beton na podporze Z,
    - zazbrojono fundamenty w osi R,
    - zasypki fundamentów, wykonanie izolacji oraz rozkuwanie pali prowadzone są na bieżąco,
  • WD 18 – w km 21+319,43
    - kontynuacja montażu muru oporowego T-Wall z jednoczesną zasypką muru i przyczółków A i B,

ROBOTY BRANŻOWE

  • Odwodnienie
    - kontynuacja montażu studzienek ściekowych - rondo węzła Świebodzin Północ i przebudowa DK3,

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

Nazwa

Jedn. Miary

Wykonanie łącznie

Roboty przygotowawcze

%

89,13

Roboty ziemne

%

95,20

Odwodnienie korpusu drogowego

%

20,22

Wzmocnienie podłoża

%

0,00

Warstwa mrozochronna

%

14,97

Podbudowy

%

0,00

Nawierzchnia

%

0,00

Ekrany

%

0,00

Roboty mostowe

%

21,64

Urządzenia obce

%

53,60

 

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU

  • zasoby ludzkie: 102 osoby,
  • sprzęt: 38 jednostek,

Ostatnio dodane