Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 31.08.2011 odcinek I

Warunki atmosferyczne utrzymujące się od kilku tygodni należy określić jako korzystne i sprzyjające realizacji robót kontraktowych. Mocno zaawansowane zostały roboty drogowe na etapie podbudów oraz wykonano pierwsze odcinki próbne podbudowy bitumicznej. Roboty mostowe kontynuowano na 13 obiektach mostowych. Zakończono 11 ustrojów nośnych z 14 obiektów do wykonania.

ROBOTY DROGOWE

  • Kontynuacja robót ziemnych na odcinkach:
    SEKCJA I (km 0+912÷km 5+100):
    - wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp w km 2+625-2+700;
    - wykonanie nasypu z gruntu wykopu w km 3+000-3+050; 3+175-3+350,
    SEKCJA II (km 5+100÷km 9+756):
    - wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp w km 5+800,6+300;
    - wykonywanie nasypu z gruntu z wykopu w km 7+120-7+180, 9+100-9+300, 9+700-9+756;
    SEKCJA III (km 10+160÷km 13+500):
    - wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp 13+450-13+500;
    - wykonanie nasypu z gruntu z dokopu w km 11+250-11+525, km 10+150-11+700;
    - wykonanie nasypu zbrojonego na kolumnach przemieszczeniowych w km 10+150-10+450;
    SEKCJA IV (km 13+500÷km 17+100):
    - wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp 13+500-13+600;
    - wykonanie nasypu z gruntu z dokopu w km 14+025-17+100; km 15+400-16+000;
  • Odwodnienie korpusu drogowego:
    - układanie elementów przepustów; izolacja przepustów, wykonywanie wlotów i wylotów przepustów w km 5+586, 9+700 ; wykonanie zasypek przepustów;
    - wykonanie kanalizacji deszczowej w km 8+100-8+770, rondo;
  • Podbudowy:
    JEZDNIA LEWA:
    - wykonanie warstwy mrozochronnej w km 6+700-7+050,7+230-7+600,11+350-11+650; 8+100-8+650,11+500-11+800, 12+100-12+400,13+400-13+650 ;
    - wykonanie warstwy stabilizacji w km 3+350-3+475,10+575-10+850; km 3+500-3+950 ;
    - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km 10+575-10+850, 16+200-16+500, w km 14+200-14+600, 15+050-15+600;
    - wykonanie I warstwy podbudowy z BA 0/25 w km 16+200-17+100.
    JEZDNIA PRAWA:
    - wykonanie warstwy mrozochronnej w km 6+400-6+600,6+700-7+050,11+400-11+525, km 2+650-2+750; 8+100-8+650, 11+500-11+800,12+450-12+750, 13+400-13+650 ;
    - wykonanie warstwy stabilizacji w km 3+350-3+975; km 6+750-7+000, 12+250-12+450 ;
    - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km 13+650-14+050, 14+600-14+680;
    - wykonanie odcinka próbnego z betonu asfaltowego z BA 0/25 w km 16+800-17+100;
    - wykonanie I warstwy podbudowy z BA 0/25 w km 16+200-16+800,14+725-15+850, 14+050-14+780.
  • Droga krajowa NR 3 km 1+151,09 – przygotowanie podłoża pod nasyp; rozpoczęcie wykonania warstw nasypu;
  • Droga rolnicza w km 8+000,00 – wykonanie nasypu zbrojonego z gruntu z dokopu - kontynuacja;
  • Droga rolnicza w km 10+542,53 – kontynuacja wykonania warstw nasypu,
  • Droga powiatowa 1217f 11+197,80 - wykonywanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego;
  • Droga powiatowa 1219F w km 14+667,24 – kontynuacja prac przy wznoszeniu nasypu, (nasyp zbrojony geotkaniną);
  • Droga gminna km 13+540,32 - wykop wraz z korytowaniem, profilowanie podłoża - kontynuacja; wykonanie w-wy morozochronnej na łącznicy C i D w km 0+000-0+080, 0+300-0+450; wykonanie w-wy stabilizacji na łącznicy C i D w km 0+000-0+400;
  • Droga gminna w km 16+120.00 – kontynuacja budowy nasypu,
  • Węzeł "MIĘDZYRZECZ" w km 0+836.29 - wykonie warstwy nasypu, wykonanie wymiany gruntu – kontynuacja;
  • Drogi dojazdowe
    - wykonanie nasypu z dokopu na dd 1/27,

ROBOTY MOSTOWE

  • WD-01 - wykonywanie warstw zasypki za przyczółkami, formowanie stożków podpory "B";
    - montaż konstrukcji stalowej pod ustrój nośny;
  • WS-02A - montaż zbrojenia i szalunków trzonu i głowicy słupów "J1","J2",
    - montaż zbrojenia trzonu i słupów "L1",L2" ,"K2",
    - demontaż szalunków "J2", "L1", "L2","K";
    - betonowanie trzonów i głowic słupów "J2",
    - montaż szalunków trzonu i głowicy "K1","K2";
    - betonowanie trzonów i głowic słupów "K1","K2";
    - demontaż szalunków "J1", "K1", "K2"
    - montaż form wytwórni;
    - montaż łożysk ślizgowych;
    - zakładanie podestów na slupach; kształtowanie i porządkowanie terenu;
    - składanie konstrukcji "AWANBEK";
    - zagęszczenie podłoża podpory "S2";
    - izolacja słupów "K", "J";
  • WS-04 - zasypka przyczółka "A i B";
    - drenaż za przyczółkami "A","B"
    - montaż dylatacji;
  • WS-05 - zasypka przyczółka " B";
    - montaż dylatacji;
  • WD-06 - montaż deskowań kap chodnikowych oraz krawężników mostowych;
  • WS-07 - sprężanie płyty ustroju nośnego – str. zachodnia;
    - demontaż rusztowania ustroju nośnego;
    - betonowanie bloków oporowych str. wsch.;
  • WS-08 - zasypki za przyczółkami "A","B","C";
    - montaż krawężników mostowych;
    - układanie zbrojenia kapy chodnikowej;
  • WS-09 - przygotowanie podłoża pod rusztowania między podporą "A" i "B";
    - zbrojenie głowicy "H"zach.;
    - zbrojenie i szalowanie głowicy "I" wsch i zach.;
    - zbrojenie i szalowanie trzonów "J"
    - montaż szalunków głowicy "I"wsch;
    - przygotowanie ciosów do betonowania "E" zach., wsch.:
    - demontaż szalunków ławy fudamentowej "J" zach, wsch,
    - betonowanie głowicy "H"zach;
    - montaż szalunków przyczółka "K";
    - betonowanie korpusu "K"
    - betonowanie ciosów podłożyskowych "E";
    - demontaż szalunków głowicy "H"zach;
    - betonowanie głowicy "I"wsch i zach.;
    - betonowanie trzonów podpory "J";
    - demontaż szalunków korpusu przyczółka "J";
    - izolacja fundamentu "J",
    - szalowanie ciosów podłożyskowych;
    - rozszalunek głowicy "I" wsch i zach.;
    - szalunek skrzydełek przyczółka "A" cz.II;
  • WD-10 - montaż deskowania kap chodnikowych;
  • WS-11 - zbrojnie płyt przejściowych za podporą "A";
    - betonowanie płyt przejściowych za podporą "A"'
    - przygotowanie podłoża pod izolację z pap termozgrzewalnych;
    - montaż deskowania kap chodnikowych;
  • WD-12 - montaż deskowań kap chodnikowych;
    - izolacja z pap termozgrzewalnych pod kapy chodnikowe;
  • WD-13 - wykonywanie warstw zasypki za przyczółkami; formowanie stożków;
    - montaż deskowań kap chodnikowych,:
  • WD-14 - demontaż rusztowania ustroju nośnego: rozszalowanie ustroju nośnego;

ROBOTY BRANŻOWE

  • nie prowadzono

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 37%
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 32,16 %

 

Nazwa

Jedn. Miary

Wykonanie łącznie

Roboty przygotowawcze

%

97,00

Roboty ziemne

%

97,05

Odwodnienie korpusu drogowego

%

19,35

Wzmocnienie podłoża

%

52,70

Warstwa mrozochronna

%

27,10

Podbudowy

%

7,20

Nawierzchnia

%

0,00

Roboty drogowe łącznie

%

21,10

Ekrany

%

0,00

Roboty mostowe

%

44,25

Urządzenia obce

%

28,84

 

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU

  • zasoby ludzkie: 264 osoby,
  • sprzęt: 147 jednostek,

Stan na 15.08.2011 odcinek I

Warunki atmosferyczne utrzymujące się od kilku tygodni należy określić jako średnio korzystne. Opady deszczu utrudniają, lecz nie wstrzymują realizacji robót kontraktowych. Roboty mostowe kontynuowano na 13 obiektach mostowych.

ROBOTY DROGOWE 

  • Roboty przygotowawcze
    - zdjęcie warstwy humusu w km 2+625-2+675;
  • Kontynuacja robót ziemnych na odcinkach:
  • SEKCJA I (km 0+912÷km 5+100):
    - wykonanie nasypu z gruntu wykopu w km 3+150-3+325;
    - wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp w km 2+635-2+700;
  • SEKCJA II (km 5+100÷km 9+756):
    - wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp w km 5+800,6+300;
    - wykonywanie nasypu z gruntu z wykopu w km 6+600-7+050, 8+200-8+680;
    - wykonywanie nasypu z gruntu z wykopu w km 7+200-7+600, 9+680-9+756;
  • SEKCJA III (km 10+160÷km 13+500):
    - wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp 13+100-13+500;
    - wykonanie nasypu z gruntu z dokopu w km 10+550-10+770,11+250-11+525,
  • SEKCJA IV (km 13+500÷km 17+100):
    - wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp 13+500-17+100;
    - wykonanie nasypu z gruntu z dokopu w km 14+025-17+100;
  • Odwodnienie korpusu drogowego:
    - układanie elementów przepustów w km 9+700 (izolacja przepustów, wykonywanie wlotów i wylotów przepustów); wykonanie kanalizacji deszczowej 12+800-13+100 (montaż przykanalików)
  • Podbudowy:
    JEZDNIA LEWA:
    - wykonanie warstwy mrozochronnej w km 3+350-3+850, 3+900-3+990, 6+700-7+050, 11+525-11+800, 12+100-12+450, 14+500-14+600, 15+050-15+750;
    - wykonanie warstwy stabilizacji w km 2+800-2+900, 13+900-14+190, 15+050-15+575,16+275-16+400;
    - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km 14+725-14+900, 16+400-16+800;
    JEZDNIA PRAWA:
    - wykonanie warstwy mrozochronnej w km 3+350-3+550, 3+700-3+850,3+900-3+990, 6+700-7+050, 10+600-10+750, 11+525-11+800, 12+100-12+450;
    - wykonanie warstwy stabilizacji w km 2+450-2+625,2+750-2+900, 12+100-12+350;
    - wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km 16+200-16+800;
  • Roboty wykończeniowe
    - humusowanie skarp w km 3+100-3+150, 3+750-3+900, 13+150-14+050, 16+550-16+850;
  • Droga rolnicza w km 8+000,00 – wykonanie nasypu zbrojonego z gruntu z dokopu;
  • Droga rolnicza w km 10+542,53 – kontynuacja wykonania warstw nasypu,
  • Droga powiatowa 1217f 11+197,80 - odhumusowanie drogi, wykop wraz z korytowaniem i profilowaniem podłoża, wykonanie warstwy stabilizacji w km 0+320-0+380; wykonanie warstwy z kruszywa łamanego,
  • Droga powiatowa 1219F w km 14+667,24 – kontynuacja prac przy wznoszeniu nasypu, (nasyp zbrojony geotkaniną);
  • Droga gminna km 13+540,32 - wykop wraz z korytowaniem, profilowanie podłoża;
  • Droga gminna w km 16+120.00 – kontynuacja budowy nasypu ,
  • Węzeł "MIĘDZYRZECZ" w km 0+836.29 - demontaż elementów drogi, zdjęcie warstwy humusu; frezowanie nawierzchni, wykonie warstwy nasypu z gruntu z dokopu (na rondzie), wykonanie wymiany gruntu.
  • Drogi dojazdowe
    - wykonanie nasypu z dokopu na dd 1/24,
    - wykonanie warstwy stabilizacji na dd 1/24 w km 0+330-0+710;
    - wykonanie nasypu z dokopu na dd 1/25,dd 1/27,dd 1/28;

ROBOTY MOSTOWE

  • WD-01 - kontynuacja montażu muru oporowego „T-wall” podpory „A”;
    - montaż płyt drogowych i konstrukcji stalowej pod płytę nośną ustroju;
    - zasypki i budowa stożka przy podporze „B”;
  • WS-02A - montaż zbrojenia i szalunków trzonu i głowicy słupów "L1 i L2"; "J1, J2",
    - zbrojenie cisów na podporach M1 i M2;
    - betonowanie trzonów i głowic słupów "I2",
    - montaż szalunków trzonu i głowicy "L1, L2";
    - wykonanie betonu wyrównawczego za przyczółkami S1 i S2 pod drenaż;
    - betonowanie trzonów i głowic słupów "L2",
    - montaż szalunku zewnętrznego segmentów ustroju nośnego;
    - montaż łożysk ślizgowych na wytwórni i podporze "A2";
    - zakładanie podestów na slupach, kształtowanie i porządkowanie terenu, montaż form wytwórni;
  • WS-04 - zakończenie montażu szalunków i zbrojenia ścianek zaplecznych;
    - betonowanie ścianek zaplecznych – jezdnia wsch.;
    - demontaż rusztowań - kontynuacja;
    - demontaż szalunków ścianek zaplecznych;
  • WS-05 - zagęszczanie przestrzeni za przyczółkiem " B" - kontynuacja;
    - rozszalowywanie płyt najazdowych za przyczółkiem A;
  • WD-06 - montaż szalunków i zbrojenia gzymsów na skrzydłach przyczółków;
    - montaż wsporników kap chodnikowych;
    - zalewanie dylatacji;
    - wykonanie izolacji z papy pod kapy chodnikowe;
  • WS-07 - montaż deskowań i zbrojenia ustroju nośnego jezdnia zachodnia - kontynuacja;
    - montaż kotew talerzowych, wpustów, sączków;
    - sprężanie płyty ustroju nośnego - j.lewa,
    - wykonanie betonu wyrównawczego płyt przejściowych za przyczółkami, zbrojenie płyt przejściowych
  • WS-08 - szalowanie kap chodnikowych, montaż wsporników;
    - zasypka za przyczółkiem w osi "C";
    - szalowanie kap chodnikowych, montaż wsporników;
  • WS-09 - oczyszczanie podpory "J"; pompowanie wody z wykopu w osi "I";
    - zakończenie zbrojenia i betonowanie zbrojenie fundamentu podpory "K zach";
    - betonowanie ścianki zaplecznej na przyczółku "A",
    - beton wyrównawczy podpór J,
    - betonowanie głowicy "G zach";
    - szalowanie podpory "H zach";
    - rozpoczęcie izolacji i zasypka fundamentu "K ";
    - zbrojenie korpusu podpory "K" zach, "K" wsch,
    - zbrojenie i szalowanie fundamentu podpory "J wsch i J zach",
    - zbrojenie i szalowanie głowic podpory "H" zach
    - betonowanie głowicy "H wsch",
    - betonowanie ścianki zaplecznej przyczółka "A"-I etap,
    - rozszalowanie ścianki zaplecznej "A",
    - betonowanie podpory "J" zach.;
    - rozszalowanie głowicy podpory "G" zach. ;
  • WD-10 - zasypka i zagęszczanie warstw zasypki w osi podpory "A" - kontynuacja;
    - zasypka i zagęszczanie w osi "C" - kontynuacja;
    - rozpoczęcie wykonywania izolacji z papy pod kapy chodnikowe;
  • WS-11 - zakończenie montażu zbrojenia i deskowania oraz betonowanie ścianek zaplecznych;
    - zasypki za przyczółkiem w osi "A";
  • WD-12 - zbrojenie bloków kotwiących, sprężanie obiektu;
    - montaż wieszaków wsporczych pod szalunek kap chodnikowych,
    - montaż szalunków kap chodnikowych,
    - betonowanie bloków kotwiących;
    - zakończenie montażu zbrojenia ścianek zaplecznych na podporach "A" i "C";
    - betonowanie ścianek zaplecznych na podporach "A" i "C";
    - rozpoczęcie izolacji z pap termozgrzewalnych pod kapy chodnikowe;
  • WD-13 - wykonywanie warstw zasypki za przyczółkami, formowanie stożków - kontynuacja;
    - montaż deskowań kap chodnikowych,
    - rozpoczęcie izolacji z pap termozgrzewalnych pod kapy chodnikowe;
  • WD-14 - sprężanie ustroju nośnego,
    - wykonanie iniekcji kabli sprężających ustroju nośnego,
    - demontaż rusztowania ustroju nośnego, rozszalunek ustroju nośnego.

ROBOTY BRANŻOWE

  • Przebudowa i budowa oświetlenia drogowego kablowego
    - E1/5 - Oświetlenie węzła "Międzyrzecz Płd" - demontaż opraw i słupów;
  • Przebudowa i budowa urządzeń telekomunikacyjnych
    - Tł 1 - w km 0+000 - 17+100 Budowa rurociągu 6-otworowego - wykonanie rurociągu 6-otworowego 2+700-2+900;

 ZAAWANSOWANIE ROBÓT

Nazwa

Jedn. Miary

Wykonanie łącznie

Roboty przygotowawcze

%

97,00

Roboty ziemne

%

97,05

Odwodnienie korpusu drogowego

%

18,29

Wzmocnienie podłoża

%

52,70

Warstwa mrozochronna

%

23,09

Podbudowy

%

5,31

Nawierzchnia

%

0,00

Ekrany

%

0,00

Roboty mostowe

%

43,43

Urządzenia obce

%

28,84

 

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU

  • zasoby ludzkie: 275 osób,
  • sprzęt: 152 jednostki,

Ostatnio dodane