Warunki atmosferyczne utrzymujące się od kilku tygodni należy określić jako korzystne i sprzyjające realizacji robót kontraktowych. Mocno zaawansowane zostały roboty drogowe na etapie podbudów oraz wykonano pierwsze odcinki próbne podbudowy bitumicznej. Roboty mostowe kontynuowano na 13 obiektach mostowych. Zakończono 11 ustrojów nośnych z 14 obiektów do wykonania.
ROBOTY DROGOWE
- Kontynuacja robót ziemnych na odcinkach:
SEKCJA I (km 0+912÷km 5+100):
- wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp w km 2+625-2+700;
- wykonanie nasypu z gruntu wykopu w km 3+000-3+050; 3+175-3+350,
SEKCJA II (km 5+100÷km 9+756):
- wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp w km 5+800,6+300;
- wykonywanie nasypu z gruntu z wykopu w km 7+120-7+180, 9+100-9+300, 9+700-9+756;
SEKCJA III (km 10+160÷km 13+500):
- wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp 13+450-13+500;
- wykonanie nasypu z gruntu z dokopu w km 11+250-11+525, km 10+150-11+700;
- wykonanie nasypu zbrojonego na kolumnach przemieszczeniowych w km 10+150-10+450;
SEKCJA IV (km 13+500÷km 17+100):
- wykonanie wykopu z przeznaczeniem na nasyp 13+500-13+600;
- wykonanie nasypu z gruntu z dokopu w km 14+025-17+100; km 15+400-16+000; - Odwodnienie korpusu drogowego:
- układanie elementów przepustów; izolacja przepustów, wykonywanie wlotów i wylotów przepustów w km 5+586, 9+700 ; wykonanie zasypek przepustów;
- wykonanie kanalizacji deszczowej w km 8+100-8+770, rondo; - Podbudowy:
JEZDNIA LEWA:
- wykonanie warstwy mrozochronnej w km 6+700-7+050,7+230-7+600,11+350-11+650; 8+100-8+650,11+500-11+800, 12+100-12+400,13+400-13+650 ;
- wykonanie warstwy stabilizacji w km 3+350-3+475,10+575-10+850; km 3+500-3+950 ;
- wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km 10+575-10+850, 16+200-16+500, w km 14+200-14+600, 15+050-15+600;
- wykonanie I warstwy podbudowy z BA 0/25 w km 16+200-17+100.
JEZDNIA PRAWA:
- wykonanie warstwy mrozochronnej w km 6+400-6+600,6+700-7+050,11+400-11+525, km 2+650-2+750; 8+100-8+650, 11+500-11+800,12+450-12+750, 13+400-13+650 ;
- wykonanie warstwy stabilizacji w km 3+350-3+975; km 6+750-7+000, 12+250-12+450 ;
- wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km 13+650-14+050, 14+600-14+680;
- wykonanie odcinka próbnego z betonu asfaltowego z BA 0/25 w km 16+800-17+100;
- wykonanie I warstwy podbudowy z BA 0/25 w km 16+200-16+800,14+725-15+850, 14+050-14+780. - Droga krajowa NR 3 km 1+151,09 – przygotowanie podłoża pod nasyp; rozpoczęcie wykonania warstw nasypu;
- Droga rolnicza w km 8+000,00 – wykonanie nasypu zbrojonego z gruntu z dokopu - kontynuacja;
- Droga rolnicza w km 10+542,53 – kontynuacja wykonania warstw nasypu,
- Droga powiatowa 1217f 11+197,80 - wykonywanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego;
- Droga powiatowa 1219F w km 14+667,24 – kontynuacja prac przy wznoszeniu nasypu, (nasyp zbrojony geotkaniną);
- Droga gminna km 13+540,32 - wykop wraz z korytowaniem, profilowanie podłoża - kontynuacja; wykonanie w-wy morozochronnej na łącznicy C i D w km 0+000-0+080, 0+300-0+450; wykonanie w-wy stabilizacji na łącznicy C i D w km 0+000-0+400;
- Droga gminna w km 16+120.00 – kontynuacja budowy nasypu,
- Węzeł "MIĘDZYRZECZ" w km 0+836.29 - wykonie warstwy nasypu, wykonanie wymiany gruntu – kontynuacja;
- Drogi dojazdowe
- wykonanie nasypu z dokopu na dd 1/27,
ROBOTY MOSTOWE
- WD-01 - wykonywanie warstw zasypki za przyczółkami, formowanie stożków podpory "B";
- montaż konstrukcji stalowej pod ustrój nośny; - WS-02A - montaż zbrojenia i szalunków trzonu i głowicy słupów "J1","J2",
- montaż zbrojenia trzonu i słupów "L1",L2" ,"K2",
- demontaż szalunków "J2", "L1", "L2","K";
- betonowanie trzonów i głowic słupów "J2",
- montaż szalunków trzonu i głowicy "K1","K2";
- betonowanie trzonów i głowic słupów "K1","K2";
- demontaż szalunków "J1", "K1", "K2"
- montaż form wytwórni;
- montaż łożysk ślizgowych;
- zakładanie podestów na slupach; kształtowanie i porządkowanie terenu;
- składanie konstrukcji "AWANBEK";
- zagęszczenie podłoża podpory "S2";
- izolacja słupów "K", "J"; - WS-04 - zasypka przyczółka "A i B";
- drenaż za przyczółkami "A","B"
- montaż dylatacji; - WS-05 - zasypka przyczółka " B";
- montaż dylatacji; - WD-06 - montaż deskowań kap chodnikowych oraz krawężników mostowych;
- WS-07 - sprężanie płyty ustroju nośnego – str. zachodnia;
- demontaż rusztowania ustroju nośnego;
- betonowanie bloków oporowych str. wsch.; - WS-08 - zasypki za przyczółkami "A","B","C";
- montaż krawężników mostowych;
- układanie zbrojenia kapy chodnikowej; - WS-09 - przygotowanie podłoża pod rusztowania między podporą "A" i "B";
- zbrojenie głowicy "H"zach.;
- zbrojenie i szalowanie głowicy "I" wsch i zach.;
- zbrojenie i szalowanie trzonów "J"
- montaż szalunków głowicy "I"wsch;
- przygotowanie ciosów do betonowania "E" zach., wsch.:
- demontaż szalunków ławy fudamentowej "J" zach, wsch,
- betonowanie głowicy "H"zach;
- montaż szalunków przyczółka "K";
- betonowanie korpusu "K"
- betonowanie ciosów podłożyskowych "E";
- demontaż szalunków głowicy "H"zach;
- betonowanie głowicy "I"wsch i zach.;
- betonowanie trzonów podpory "J";
- demontaż szalunków korpusu przyczółka "J";
- izolacja fundamentu "J",
- szalowanie ciosów podłożyskowych;
- rozszalunek głowicy "I" wsch i zach.;
- szalunek skrzydełek przyczółka "A" cz.II; - WD-10 - montaż deskowania kap chodnikowych;
- WS-11 - zbrojnie płyt przejściowych za podporą "A";
- betonowanie płyt przejściowych za podporą "A"'
- przygotowanie podłoża pod izolację z pap termozgrzewalnych;
- montaż deskowania kap chodnikowych; - WD-12 - montaż deskowań kap chodnikowych;
- izolacja z pap termozgrzewalnych pod kapy chodnikowe; - WD-13 - wykonywanie warstw zasypki za przyczółkami; formowanie stożków;
- montaż deskowań kap chodnikowych,: - WD-14 - demontaż rusztowania ustroju nośnego: rozszalowanie ustroju nośnego;
ROBOTY BRANŻOWE
- nie prowadzono
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
- Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 37%
- Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 32,16 %
Nazwa |
Jedn. Miary |
Wykonanie łącznie |
Roboty przygotowawcze |
% |
97,00 |
Roboty ziemne |
% |
97,05 |
Odwodnienie korpusu drogowego |
% |
19,35 |
Wzmocnienie podłoża |
% |
52,70 |
Warstwa mrozochronna |
% |
27,10 |
Podbudowy |
% |
7,20 |
Nawierzchnia |
% |
0,00 |
Roboty drogowe łącznie |
% |
21,10 |
Ekrany |
% |
0,00 |
Roboty mostowe |
% |
44,25 |
Urządzenia obce |
% |
28,84 |
ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU
- zasoby ludzkie: 264 osoby,
- sprzęt: 147 jednostek,