Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 30.09.2011 odcinek II

Dzięki korzystnym i sprzyjającym realizacji robót warunkom atmosferycznym roboty kontraktowe prowadzone były bez przeszkód. Na trasie głównej trwa już układanie podbudowy bitumicznej. Roboty mostowe kontynuowane były na 4 obiektach. Na WS-17 kontynuowana jest budowa wytwórni elementów ustroju nośnego.

ROBOTY DROGOWE

  • Roboty ziemne
    - wznoszenie kolejnych w-w nasypów w celu uciąglenia trasy głównej przy obiektach mostowych oraz w km 24+250 – 24+425, ; droga rolnicza w km 0+000 – 0+123, 0+174-0+260, węzeł Świebodzin Południe – Łącznice A, BC, D, najazd na WD-18;
  • Warstwa mrozochronna
    - DK3 w km 0+000-0+260;
    - Węzeł Świebodzin PD i PN;
    - km17+600-18+000 – str. prawa;
  • Warstwa z gruntu stabilizowanego cementem
    - km 19+000 - 19+500 ;
    - rondo Świebodzin PN i PD;
    - km17+600 – 18+000;
  • Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 21+500-21+800 – str. prawa;
    - km 21+600-21+800 – str. lewa;
    - rondo Świebodzin PN;
  • Podbudowa bitumiczna
    - km 23+740-24+240 – str. lewa (II warstwa);
  • Zbiorniki filtracyjne
    - zbiornik filtracyjny 2.4 – wykonanie w-wy dociążającej;
    - zbiornik filtracyjny 2.8 – wykonywanie murka oporowego;

ROBOTY MOSTOWE

  • WS 15 – w km 17+554
    - sprężono ustrój nośny – nitka lewa oraz zainiektowano kanały kablowe;
    - rozpoczęto demontaż deskowań i rusztowań ustroju nośnego – nitka lewa;
    - rozpoczęto demontaż płyt drogowych;
  • WD 16 – w km 17+934,55
    - zabetonowano skrzydła podpory C;
    - zakończono rozdeskowanie skrzydeł przy podporze C;
    - trwają zasypki pod płytę przejściową podpory C;
    - wykonano chudy beton pod płyty przejściowe przy podporze A;
  • WS 17 – w km 20+273,65
    - zabetonowano fundamenty podpory E, F, Y i G;
    - zabetonowano słupy podpory J, H2+I wsch.;
    - zakończono deskowanie oczepu S i W – wsch.- trwa zbrojenie;
    - trwa deskowanie oczepu W – zach.,
    - zabetonowano korpus podpory Z – str. zach.;
    - rozdeskowano korpus podpory Z – str. zach.;
    - zakończono skuwanie pali,
    - trwają izolacje i zasypki podpór;
    - zakończono zbrojenie i zabetonowano fundamenty wytwórni, trwa deskowanie ścian;
  • WD 19 – w km 22+657,77
    - zakończenie montażu deskowania ustroju nośnego,
    - rozpoczęto montaż zbrojenia ustroju nośnego oraz osłonek do kabli sprężających;

ROBOTY BRANŻOWE

  • Odwodnienie
    - montaż prefabrykatów przepustów węzła Świebodzin Płn,
    - zasypki przepustów rurowych na łącznicach węzła Świebodzin Północ i Południe;
    - budowa kanalizacji deszczowej w km 19+600-19+700 (kanał deszczowy w pasie rozdziału);
    - montaż wylotów ze studni do rowów w km 22+000 – 22+600; 17+600;
    - prace przy umocnieniach wlotu/wylotu przepustu skrzynkowego w km 21+590;
  • Budowa przepustów kablowych pod oświetlenie w km 17+500, 17+600,

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 39,50 %
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 33,68 %

Nazwa

Jedn. Miary

Wykonanie łącznie

Roboty przygotowawcze

%

96,45

Roboty ziemne

%

98,20

Odwodnienie korpusu drogowego

%

27,30

Wzmocnienie podłoża

%

17,70

Warstwa mrozochronna

%

62,56

Podbudowy

%

18,70

Nawierzchnia

%

0,00

Roboty drogowe łącznie

%

24,35

Ekrany

%

0,00

Roboty mostowe

%

30,20

Urządzenia obce

%

55,31

 

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU

  • zasoby ludzkie: 113 osób,
  • sprzęt: 36 jednostek,

Stan na 15.09.2011 odcinek II

Warunki atmosferyczne należy określić jako korzystne i sprzyjające realizacji robót kontraktowych. Zawansowane zostały roboty przy układaniu podbudowy bitumicznej na ciągu głównym trasy. Roboty mostowe kontynuowane były na 5 obiektach. Wykonano już ustroje nośne na dwóch z pięciu obiektów. Na WS-17 trwa budowa wytwórni elementów ustroju nośnego.

ROBOTY DROGOWE

  • Roboty ziemne
    - profilowanie skarp i rowów w km 18+600-18+700 – str. prawa,
    - wznoszenie kolejnych w-w nasypów km 17+490 – 17+539, km 17+568 – 17+610, km 19+500-19+675, węzeł Świebodzin Północ – Łącznica D ; droga rolnicza w km 0+000 – 0+123, 0+174-0+300, węzeł Świebodzin Południe – Łącznice A, BC, D, rondo DK3, najazd na WD-18
  • Warstwa mrozochronna
    - km 19+000 – 19+500 ;
  • Warstwa z gruntu stabilizowanego cementem
    - km 18+400 - 19+000 str. lewa;
    - km 18+950 – 19+325 str. lewa;
    - km 22+750 – 23+220 str. lewa;
  • Elementy ulic
    - kontynuacja układania krawężników i kostki granitowej na rondzie Świebodzin Północ;\
  • Zbiorniki filtracyjne
    - zbiornik filtracyjny 2.1 – rozpoczęcie układania płyt ażurowych i warstwy filtracyjnej;
    - zbiornik filtracyjny 2.2 – rozpoczęcie układania płyt ażurowych oraz w-wy dociążającej geomembranę;
    - zbiornik filtracyjny 2.3 – roboty ziemne (wykop, nasyp);
    - zbiornik filtracyjny 2.7 – rozpoczęcie wykonywania wykopu;
    - zbiornik filtracyjny 2.8 – zakończenie wykopów;

ROBOTY MOSTOWE

  • WS 15 - w km 17+554
    - zakończenie deskowania ustroju nośnego – nitka lewa;
    - montaż wyposażenia oraz osłonek kabli sprężających – nitka lewa;
    - zabetonowanie ustroju – nitka lewa;
  • WD 16 - w km 17+934,55
    - rozpoczęcie zasypek przy przyczółku A (pod płytę przejściową);
    - trwa deskowanie i zbrojenie skrzydeł przy podporze C;
  • WS 17 - w km 20+273,65
    - zabetonowano fundament M, H2;
    - zakończono deskowanie i zbrojenie oraz zabetonowano słupy podpory N;
    - zakończono deskowanie i zabetonowano oczep w osi T - jezdnia wsch.;
    - trwa zbrojenie oczepu w osi T - jezdnia wsch.
    - wykonano wykopy i w-wy chudego betonu na podporze C i Y;
    - zakończono deskowanie, zbrojenie i zabetonowano korpus przyczółka Z – jezdnia wsch.;
    - kontynuacja zasypek, skuwania głowic pali oraz wykonywania izolacji,
    - zabetonowano fundament podpory L;
    - wykonano wykopy pod fundamenty wytwórni;
    - wykonano wszystkie wykopy i chude betony podpór (za wyj. podpory I);
  • WD 18 - w km 21+319,43
    - zakończenie montażu muru oporowego T-Wall ;
    - trwa zasypka murów oporowych,
  • WD 19 - w km 22+657,77
    - kontynuacja montażu deskowania ustroju nośnego,

ROBOTY BRANŻOWE

  • Odwodnienie
    - budowa kanalizacji deszczowej KR57e1, KR57e5, KR57e4, KR57e3, KR57e6;
    - budowa kanalizacji deszczowej KR15a, KR15b, KR15c, KR15d, KR15f;
    - wykonanie studni S1 DK3 w km 0+112, 0+181,5;
  • Przebudowa i budowa urządzeń telekomunikacyjnych
    - kontynuacja budowy rurociągu światłowodowego dla łączności alarmowej w km 19+650,
  • Budowa przepustów kablowych pod oświetlenie w km 17+500, 17+600, DK3, Rondo Świebodzin Południe w km 0+120;

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 38%
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 33,68%

Nazwa

Jedn. Miary

Wykonanie łącznie

Roboty przygotowawcze

%

96,45

Roboty ziemne

%

97,82

Odwodnienie korpusu drogowego

%

26,15

Wzmocnienie podłoża

%

17,70

Warstwa mrozochronna

%

59,66

Podbudowy

%

15,63

Nawierzchnia

%

0,00

Roboty drogowe łącznie

%

22,12

Ekrany

%

0,00

Roboty mostowe

%

28,04

Urządzenia obce

%

55,31

 

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU

  • zasoby ludzkie: 103 osoby,
  • sprzęt: 30 jednostek,

Ostatnio dodane