Korzystne warunki atmosferyczne panujące w ostatnim okresie sprzyjały realizacji robót kontraktowych.
ROBOTY DROGOWE
- SEKCJA 1A (km 0+(-)500 ÷ 4+736,50)
- odhumusowanie drogi serwisowej nr 6 - km 2+300 ÷ 2+400
- wycinka drzew - km 0+900 ÷ 1+300
- budowa drogi serwisowej DS-1 - km 4+150 ÷ 4+700
- budowa drogi serwisowej DS-6 - km 0+020 ÷ 0+450
- profilowanie 1 warstwy DS-6 - km 0+000 ÷ 0+400
- rozpoczęcie wymiany gruntu DS-6 km 0+500 ÷ 0+550
- wymiana gruntów słabonośnych na drodze ekspresowej S3 - km 4+000 ÷ 4+150, km 3+650 ÷ 3+700
- budowa 1 warstwy nasypu DS-6 - km 0+100 ÷ 0+300, km 0+350 ÷ 0+400
- sortowanie i przygotowanie drewna do wywozu na plac docelowy - km 0+900 ÷ 1+300
- wywożenie karczy na plac docelowy - km 0+900 ÷ 1+300
- wywożenie odrośli - km 0+900 ÷ 1+300
- wywożenie drewna na plac docelowy - km 0+900
- wywóz humusu po badaniach archeologicznych - km 3+800, km 4+300
- montaż pułapek łownych - km 5+000 ÷ 6+300
- wymiana gruntu DS-1 - km 3+860 ÷ 4+150
- wymiana gruntu DS-6 - km 0+550 ÷ 0+650
- profilowanie podłoża pod stabilizację DS-1 - km 4+350 ÷ 4+790 - SEKCJA 1B (km 4+736,50 ÷ 10+100)
- odhumusowanie drogi ekspresowej S3 - km 7+000 ÷ 7+200, km 8+360 ÷ 8+800
- karczowanie drzew i krzewów - km 4+700 ÷ 5+000, km 7+500 ÷ 9+900
- wywożenie karczy - km 9+800 ÷ 10+300
- wycinka drzew - km 6+050 ÷ 6+200
- kontrola wykonanych ogrodzeń zapobiegających migracji zwierząt - km 5+200
- wykonanie ogrodzenia zapobiegającego migracji zwierząt - km 5+000 ÷ 6+300
- wycinka odrośli - km 5+000 ÷ 6+100, km 6+200 ÷ 9+450
- wywożenie odrośli - km 4+000 ÷ 5+000, km 6+700 ÷ 9+500
- sortowanie i przygotowanie drewna do wywozu - km 6+050 ÷ 6+200
- badanie geotechniczne - badanie sondą CPT - km 9+050 ÷ 10+100
- zrywka drewna - km 7+500 ÷ 8+600
- zdjęcie ściółki leśnej – droga ekspresowa S3 - km 8+100 ÷ 8+700 - SEKCJA 2A (km 10+100 ÷ 14+575,33)
- odhumusowanie drogi ekspresowej S3 - km 10+700 ÷ 13+400, km 13+500 ÷ 13+750, km 13+800 ÷ 13+860, km 14+400 ÷ 14+625
- karczowanie - km 9+900 ÷ 11+400
- wywożenie karczy - km 10+300 ÷ 11+800
- rąbanie odrośli - km 14+550
- badanie geotechniczne - badanie sondą CPT - km 10+100 ÷ 12+000 - SEKCJA 2B (km 14+575,33 ÷ 18+040)
- badania geotechniczne – wykonanie otworów badawczych – obiekt PZD 12 - km 11+400 ÷ 12+000
- wykonanie nasypów drogi ekspresowej S3 z materiału pozyskanego z wykopu – warstwa 10 - km 17+700 ÷ 17+750
- wykonanie nasypów drogi ekspresowej S3 z materiału pozyskanego z wykopu km (17+100) – warstwa 9- km 16+310 ÷ 16+450
- wykonanie nasypów drogi ekspresowej S3 z materiału pozyskanego z wykopu km (15+900) – warstwa 8 - km 16+310 ÷ 16+360, km 16+800 ÷ 16+900
- wykonanie nasypów drogi ekspresowej S3 z materiału pozyskanego z wykopu – warstwa 7 - km 16+350 ÷ 16+400
- wykonanie nasypów drogi ekspresowej S3 z materiału pozyskanego z wykopu – warstwa 4 - km 16+700 ÷ 16+800
- wykonanie nasypów drogi ekspresowej S3 z materiału pozyskanego z wykopu – warstwa 2 - km 15+000 ÷ 15+250
- zabezpieczenie podłoża po zdjęciu warstwy ściółki leśnej - km 15+250 ÷ 15+500
- wywożenie karczy na plac docelowy - km 17+600
ROBOTY MOSTOWE
- PZD-12(km 16+250)
- wykonanie wykopów pod fundamenty podpór,
- przygotowanie dna wykopów pod fundamenty podpór,
- ułożenie betonu wyrównawczego pod fundamenty podpór,
- przygotowanie obrysu szalunków fundamentów podpór na betonie wyrównawczym,
- montaż szalunków na podporach 1, 2 i 3.
ROBOTY BRANŻOWE
- SEKCJA 1A (km 0+(-)500 ÷ 4+736,50)
Roboty telekomunikacyjne:
- budowa kanalizacji 2-rurowej od studni nr 16 do studni nr 15 - ułożenie rur dł. 91m w wykopnie głębokości 90cm, całkowite zasypanie i zagęszczenie, wyrównanie terenu - km 1+600
- budowa studni SKR2 nr 15 - km 1+600
- budowa kanalizacji 2-rurowej od studni nr 15 do studni nr 14 ułożenie rur dł. 107m w wykopnie, całkowite zasypanie i zagęszczenie - km 1+600
- budowa studni SKR2 nr 16 - km 1+600
- budowa studni SKR2 nr 14 - km 1+600
- budowa kanalizacji od studni SKR2 nr 16 w kierunku SKR17 ułożenie rur 104m, zasypanie i zagęszczenie - km 1+600
- budowa kanalizacji SKR2 nr 17 - km 1+600
- budowa kanalizacji od studni SKR2 nr 14 do SKR nr 12 ułożenie rur dł. 76m, zagęszczenie - km 1+600
- budowa studni SKR12 - km 1+600
- budowa kanalizacji od studni SKR2 nr 12 do SKR2 nr11 ułożenie rur dł. 12m, zagęszczenie - km 1+200
- budowa kanalizacji od studni SKR2 nr 11 do SKR nr10 długości 126m, zagęszczone - km 1+200
- budowa studni SKR2 nr 11 - km 1+200
- budowa kanalizacji od studni SKR2 nr 10 do SKR2 nr 09 niezasypane niezagęszczone (85 mb) - km 1+100
- budowa studni SKR2 nr 9 oraz nr 10 - km 1+100
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
NAZWA
|
JEDN. MIARY
|
WYKONANIE ŁĄCZNE
|
Roboty przygotowawcze
|
%
|
15,70
|
Roboty ziemne
|
%
|
0,00
|
Odwodnienie korpusu drogowego
|
%
|
0,00
|
Kanalizacja deszczowa
|
%
|
0,00
|
Podbudowy
|
%
|
0,00
|
Nawierzchnia
|
%
|
0,00
|
Roboty wykończeniowe
|
%
|
0,00
|
Urządzenia zabezpieczające ruch
|
%
|
0,00
|
Elementy ulic
|
%
|
0,00
|
Zieleń i inne roboty drogowe
|
%
|
0,00
|
Roboty mostowe
|
%
|
0,00
|
Roboty branżowe
|
%
|
0,00
|
ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU
- zasoby ludzkie:
− kadra kierownicza 13 osób
− obsługa techniczna 56 osób
− personel fizyczny 25 osób - sprzęt:
− maszyny i urządzenia 32 szt.
− środki transportu 15 szt.
− inny sprzęt 11szt.