ODCINEK 1 (OD KM 18+040 DO KM 25+500)
ODCINEK 3 (OD KM 25+500 DO KM 37+146)
INFORMACJE OGÓLNE
- Wykonawca przystąpił do wywozu stanowisk archeologicznych na odcinku od węzła „Skwierzyna 1” do obiektu PW-17.
- 18.10.2011r. odbyło się sprawdzenie wytwórni mas bitumicznych Wykonawcy w Sulęcinie i w Gorzowie Wlkp.
ROBOTY DROGOWE
- Na czas budowy by-passu DP 1295 F Wykonawca wprowadził tymczasową organizację ruchu na odcinku Zemsko – Skwierzyna – obiekt WD-16.
- Wykonawca złożył w celu zatwierdzenia koncepcję objazdu tymczasowego przy WS-13 na węźle „Skwierzyna 1”.
- Wykonawca prowadził również roboty:
• usunięcie karpin w km 25+500 – 26+000,
• wycinka krzewów i podrośli,
• odhumusowanie dokopu Zemsko,
• usunięcie archeologii w km 18+847 – 19+816,
• wykonanie warstw nasypu na łącznicach A i A1 oraz B i B1,
• wymiana gruntu w km 18+560 – 18+730,
• rozbiórka budynku małej gastronomii w km 18+560.
ROBOTY MOSTOWE
- Wykonawca prowadził następujące roboty:
• przygotowanie platformy roboczej pod palownicę przy MS-14,
• przygotowanie dojazdów do obiektów MS-14 i WD-15 w śladzie drogi leśnej nr 18,
• dostawa stali zbrojeniowej i budowa platform roboczych przy obiekcie MS-14,
• budowa dojazdu do obiektu WD-16,
• budowa drogi technologicznej do obiektu PZD-25,
• WS-24 – wykopy P1, P2,
• Wylewanie betonu podkładowego na obiekcie WS-24.
ROBOTY BRANŻOWE I LIKWIDACJA KOLIZJI
- Wykonawca przystąpił do usunięcia i przebudowy kolizji energetycznej 15 kV na węźle „Skwierzyna 1”.
- Likwidacja kolizji telekomunikacyjnej przy WD-15 w km 19+810.