Warunki atmosferyczne nie utrudniały robót kontraktowych i były sprzyjające. Kontynuowano wszystkie asortymenty robót. Prace mostowe kontynuowano na 13 obiektach mostowych.
ROBOTY DROGOWE
- Nasypy:
- rejon km 25+900, rejon km 38+750-38+800, km 39+900- 40+300, rejon km 41+600- 41+900, rejon km 42+000- 42+500,
- droga Dd 4/03, Dd 4/06, DW 277, DP 1208F;
- prawy najazd na WD 21, lewy najazd na WD 24,
- DK3- rejon km 1+300; - Warstwa mrozochronna:
- najazdy na WD 24: km 0+040- 0+440;
- jezdnia lewa i prawa: km 30+650- 30+700, km 38+900- 39+050, km 39+250- 39+325,
- jezdnia lewa: km 26+100- 26+300;
- jezdnia prawa: km 26+100- 26+300; - Podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie
- jezdnia prawa i lewa: km 28+550- 28+650, km 32+250- 32+850;
- jezdnia prawa: km 33+800- 34+500;
- jezdnia lewa: km 34+000- 34+400; - Podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem
- prawy najazd na WD 20, Dd 4/06 - Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem
- DP 1208F: km 0+000- 0+140, km 0+280- 0+477,38
- jezdnia lewa i prawa: km 30+650- 30+700
- prawy najazd na WD 24 - Podbudowa bitumiczna
- I w-wa - jezdnia prawa: km 36+765- 36+880; km 32+290- 32+770;
- II w-wa - jezdnia lewa: km 35+950- 36+760, km 36+990- 38+000,
- II w-wa - jezdnia prawa: km 35+950- 38+000;
- I w-wa - jezdnia lewa: km 32+290- 32+655; - Prace przy budowie drogowych skrzynkowych przepustów żelbetowych:
- PS 4- km 28+560
- PS 28- km 33+345
- PS 32- km 38+800,30 – kontynuacja,
- PS 29- km 35+162,80 – kontynuacja,
- PS 53- km 38+083,30 – kontynuacja,
- rurowe: PR 47, PR 50, PR 64, PR 65a, PR 40, , PR 63, - Kontynuacja prac przy budowie zbiorników:
- Zb.f. 3.1, Zb.f. 3.3, Zb.f. 3.4, Zb.f. 3.6, Zb.R. 3.7, Zb.O. 4.7, Zb.O. 4.10, Zb.R. 4.11, Zb.R 4.16, Zb.O. 4.17 ,
- Zb.f. 3.8, Zb.R. 4.6, Zb.f. 4.8, Zb.f. 4.12, Zb.f. 4.13, Zb.R 4.16, - Umocnienie skarp przez humusowanie i obsianie trawą
- jezdnia prawa i lewa: km 27+900- 28+900, km 26+100- 26+300;
- jezdnia lewa: km 28+900- 29+600; km 30+700- 32+075;
- jezdnia prawa: km 28+900- 29+00; km 26+900- 27+400,
- lewy najazd na WD 24; - Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi
- strona prawa: km 33+225- 33+330
ROBOTY MOSTOWE
- WD 20 - w km 25+804,82
- kontynuacja montażu krawężnika;
- wykonywanie chudy beton pod płyty przejściowe;
- zabetonowano płyty przejściowe;
- montaż kotew talerzowych;
- zakończono zbrojenie i zabetonowano kapy chodnikowe; - WD 21- km 27+826,61
- zasypki za przyczółkami - kontynuacja;
- zakończono zbrojenie płyty przejściowej;
- zabetonowano płyty przejściowe;
- izolacje grube; - WD 23- km 30+592,20
- zakończono montaż kolektora odwodnieniowego;
- montaż i deskowanie dylatacji; - WD-24 – w km 32+175,51
- wykonywanie izolacji grubych; - WD 25 - w km 32+907,86
- deskowanie dylatacji;
- montaż kolektora odwodnieniowego; - WD 26- km 35+490,55
- kontynuacja deskowania ustroju nośnego;
- zamontowano łożyska; - WD 27- km 35+910,84
- zasypki za przyczółkami - kontynuacja;
- zbrojenie ścianek zaplecznych; - WD 29 - km 38+472,85
- wykonanie drenów z tworzyw sztucznych za przyczółkami;
- kontynuacja montażu krawężnika;
- zasypki za przyczółkami - kontynuacja;
- zbrojenie kap chodnikowych; - WS 30 - 40+178,93
- zasypki za przyczółkami - kontynuacja; - WS 31- km 40+490,15
- montaż kabli sprężających i sprężenie ustroju – prawa nitka;
- zbrojenie, betonowanie - lewa nitka,
- instalacja kabli sprężających- prawa nitka;
- sprężenie ustroju nośnego - lewa nitka, demontaż deskowań- prawa nitka; - WS-32 - w km 40+901,50
- zasypki za przyczółkami - kontynuacja;
- zabetonowano ściankę zapleczną w osi A;
- wykonanie drenów z tworzyw sztucznych za przyczółkami; - WS 33 – w km 41+176,35
- zasypki za przyczółkami - kontynuacja;
- izolacje cienkie korpusów;
- wykonanie drenów z tworzyw sztucznych za przyczółkami;
- montaż dylatacji; - WS 34 - km 42+380
- wykonywanie izolacji grubych płyty;
- zbrojenie kap chodnikowych;
ROBOTY BRANŻOWE
- Odwodnienie:
- budowa kanalizacji deszczowej KD 3/1, KD 4/1, KD 4/3, KD 4/6, KD 4/7 - Przebudowa i budowa sieci wodociągowej
- W8- W9; - Przebudowa i budowa urządzeń telekomunikacyjnych
- budowa łączności alarmowej - odc. 3; - OUD:
- zbrojenie murów – magazyn soli - kontynuacja; - Przebudowa i budowa linii kablowych SN
- linia E 4/11 - kontynuacja;
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
- Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 42,50 %
- Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 53,48 %
Zawansowanie rzeczowe Robót:
NAZWA
|
JEDN. MIARY
|
WYKONANIE ŁĄCZNE
|
Roboty przygotowawcze
|
%
|
96,40
|
Roboty ziemne
|
%
|
72,30
|
Odwodnienie korpusu drogowego
|
%
|
38,20
|
Wzmocnienie podłoża
|
%
|
35,20
|
Warstwa mrozochronna
|
%
|
56,72
|
Podbudowy
|
%
|
20,15
|
Nawierzchnia
|
%
|
0,00
|
Roboty drogowe łącznie
|
%
|
64,95
|
Ekrany
|
%
|
0,00
|
Roboty mostowe
|
%
|
59,63
|
Urządzenia obce
|
%
|
53,69
|
OUD Sulechów
|
%
|
16,20
|
ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU
- zasoby ludzkie: 352 osoby,
- sprzęt: 159 jednostek,