Wciąż korzystne warunki atmosferyczne pozwoliły realizować wszystkie roboty kontraktowe, jednak ze względu na coraz częstsze przymrozki, Wykonawca ogranicza część robót. Roboty mostowe kontynuowano na 7 obiektach mostowych. Na obiekcie WS-02a gotowych jest już 6 segmentów ustroju nośnego, a na WS-09 trwa montaż konstrukcji kroczącego urządzenia formującego.
ROBOTY DROGOWE
- Kontynuacja robót ziemnych na odcinkach:
SEKCJA II (km 5+100÷km 9+756):
- wykonanie nasypu z gruntu z wykopu w km 9+550+756; profilowanie skarp w km 8+000-9+000; ułożenie geotkniany;
SEKCJA III (km 10+160÷km 13+500):
- wykonanie nasypu z gruntu z wykopu w km 10+450-10+600; profilowanie skarp w km 10+700-10+900, 10+950-11+000, 11+050-11+100;
SEKCJA IV (km 13+500÷km 17+100)
- profilowanie skarp i rowów; - Odwodnienie korpusu drogowego:
- kontynuacja prac przy zbiornikach 1.5, 1.6, 1.13, 1.14, 1.15, 1.16;
- wykonanie kanalizacji deszczowej 1.9b;
- wykonanie kanalizacji do zbiornika 1.15 i 1.16; - Podbudowy:
JEZDNIA LEWA:
- wykonanie warstwy warstwy mrozochronnej w km 5+150-5+600, 10+350-10+600;
- wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km 7+200-7+950, 11+150-11+325;
- wykonanie I warstwy podbudowy z BA 0/25 w km 2+890-3+000, 3+230-3+410, w km 7+780-7+910;
- wykonanie II warstwy podbudowy z BA 0/25 w km 3+015-3+140;
JEZDNIA PRAWA:
- wykonanie warstwy warstwy mrozochronnej w km 5+700-5+900, 6+300-6+400, 7+200-7+700, 10+350-10+600;
- wykonanie warstwy stabilizacji w km 5+950-6+100, 6+200-6+300, 6+600-6+700;
- wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w km 4+000-5+150, 5+235-5+575, 5+600-5+990; 6+700-7+000,7+200-7+700;
- wykonanie I warstwy podbudowy z BA 0/25 w km 4+025-4+290,4+800-4+900, w km 4+950-5+100, 5+235-5+900, 7+720-7+910, 8+600-8+860;
- wykonanie II warstwy podbudowy z BA 0/25 w km 2+500-3+000; - Roboty wykończeniowe:
- humusowanie skarp w km 11+800-12+000, 13+150-14+050;
- humusowanie skarp w km 10+800-11+150,16+100-16+200; - DROGA KRAJOWA NR 3 km 1+151,09
- wykonanie nasypu z gruntu z dokopu w km 0+300-0+380, 0+517-0+750; - Droga rolnicza w km 10+542,53
- wykonanie warstwy stabilizacji cementem - kontynuacja; - Droga powiatowa 1219F w km 14+667,24
- wykonanie warstwy stabilizacji w km 0+480-0+680;
- wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stab. w km 0+480-0+680; - Węzeł "MIĘDZYRZECZ" w km 0+836.29
- profilowanie i zagęszczenie nasypu na łącznicy "B";
- wykonanie warstwy warstwy mrozochronnej na łącznicy "B" w km 0+120-0+230;
- wykonanie przepustu rurowego na łącznicy "B"; - Drogi dojazdowe
- wykonanie nasypu z gruntu z wykopu na dd 1/02 w km 0+080-0+133,86;
- wykonanie nasypu z gruntu z dokopu na dd 1/22, dd 1/27 ;
- wykonanie warstwy stabilizacji na dd 1/26, dd 1/27; dd 1/28, dd 1/30, dd 1/31;
- wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stab na dd 1/22, dd 1/28, dd 1/30;
- odhumusowanie drogi dd 1/29;
ROBOTY MOSTOWE
- WD-01 - montaż łuków i lino - kontynuacja;
- montaż konstrukcji stalowej pod ustrój nośny – kontynuacja;
- rozpoczęcie montażu deskowania pod ustrój nośny;
- zasypka podpory "A"- formowanie stożka;
- rozpoczęcie montażu elementów muru oporowego T-WALL; - WS-02A - sprężanie kabli wew. segment III- wsch;
- wciąganie zbrojenia płyty dolnej i środników na wytwórnię segment IV-wsch;
- zbrojenie płyty dolnej i środników (etap I) segment IV-wsch;
- nasuwanie-segment III-wsch; deskowanie środników-segment IV-wsch;
- betonowanie płyty dolnej (etap I) segment III-zach;
- deskowanie środników, segment III-zach;
- betonowanie środników segment III-zach;
- rozdeskowanie środników segment III-zach;
- zbrojenie płyty górnej (etap III) segment IV-wsch;
- zbrojenie płyty górnej (etap III) segment III-zach;
- rozdeskowanie środników, segment IV-wsch.;
- deskowanie płyty górnej (etap III) segment IV-wsch;
- betonowanie płyty górnej (etap III) segment IV-wsch;
- rozdeskowanie płyty górnej (etap III) segment IV-wsch;
- deskowanie płyty dolnej (etap III) segment III-zach;
- betonowanie płyty górnej (etap III) -segment III-zach;
- rozdeskowanie płyty górnej (etap III) segment III-zach; - WS-07 - zakończenie montażu zbrojenia i deskowania oraz zabetonowanie kap chodnikowych;
- demontaż deskowań; - WS-09 - montaż deskowania płyty dolnej; niwelacja szalunków płyty dolnej;
- układanie płyt drogowych przed przyczółkiem "A" pod siłowniki dźwigara głównego;
- zbrojenie I segmentu-wsch; montaż kabli sprężających;
- kontynuacja montażu konstrukcji kroczącego urządzenia formującego; - WD-12 - wykonanie izolacji z papy na płytach przejściowych;
- WD-13 - montaż dylatacji;
- zbrojenie zakotwień urządzeń dylatacyjnych;
- wykonanie izolacji z papy na płytach przejściowych; - WD-14 - deskowanie i zbrojenie kap chodnikowych;
- wykonanie izolacji z papy pod kapy chodnikowe;
- wykonanie izolacji z papy na płytach przejściowych;
ROBOTY BRANŻOWE
- Przebudowa i budowa urządzeń telekomunikacyjnych
- Ut T1/2 - Sieć telekomunikacyjna - kontynuacja;
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
- Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 45,44 %
- Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 43,80 %
Zaawansowanie rzeczowe Robót
NAZWA
|
JEDN. MIARY
|
WYKONANIE ŁĄCZNE
|
Roboty przygotowawcze
|
%
|
97,06
|
Roboty ziemne
|
%
|
98,27
|
Odwodnienie korpusu drogowego
|
%
|
30,15
|
Wzmocnienie podłoża
|
%
|
100,00
|
Warstwa mrozochronna
|
%
|
64,28
|
Podbudowy
|
%
|
44,20
|
Nawierzchnia
|
%
|
0,00
|
Roboty drogowe łącznie
|
%
|
37,15
|
Ekrany
|
%
|
0,00
|
Roboty mostowe
|
%
|
52,71
|
Urządzenia obce
|
%
|
29,74
|
ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU
- zasoby ludzkie: 199 osób,
- sprzęt: 127 jednostek,