W minionym okresie roboty kontraktowe dzięki wciąż sprzyjającym warunkom atmosferycznym prowadzone były bez przeszkód. Otwarto dla ruchu ronda węzła Świebodzin Północ na DK3. W związku z nadchodzącą zimą Wykonawca pomału ogranicza część robót. Roboty mostowe kontynuowane były na 5 obiektach. Trwają przygotowania do rozpoczęcia nasuwania pierwszego segmentu ustroju nośnego na WS-17.
ROBOTY DROGOWE
- Roboty ziemne
- wznoszenie kolejnych w-w nasypów w celu uciąglenia trasy głównej przy obiektach mostowych oraz w miejscach luk technologicznych;
- droga rolnicza w km 0+000 – 0+123, 0+174-0+260,
- najazd na WD-18; - Warstwa mrozochronna
- km 24+250-24+500 - kontynuacja;
- km 22+650-22+710;
- łącznice węzła Świebodzin PD - kontynuacja; - Warstwa z gruntu stabilizowanego cementem
- łącznice węzła Świebodzin PD - kontynuacja;
- km 19+500-19+675 – str. prawa;
- pod obiektem WS-15 - kontynuacja; - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
- km 17+600-18+000 – str. P - kontynuacja;
- km 18+000-19+500 – str. prawa;
- km 20+850-21+200; - Podbudowa bitumiczna 0/25
- km 21+600-22+600;
- km 17+100- 17+450;
- km 17+600-19+500 – I w-wa;
- km 17+650-18+910 – II w-wa; - Elementy ulic
- układanie krawężników na dojazdach i rondzie Świebodzin PD; - Zbiorniki filtracyjne
- zbiornik 2.2 - układanie płyt ażurowych - kontynuacja;
ROBOTY MOSTOWE
- WS 15 – w km 17+554
- kontynuacja zasypek przestrzeni za przyczółkami;
- kontynuacja izolacji ścian przyczółków;
- kontynuacja formowania stożków; - WD 16 – w km 17+934,55
- wykonanie chudego betonu pod płytę przejściową przy podporze C;
- zabetonowanie płyty przejściowej na podporze C; - WS 17 – w km 20+273,65
- zabetonowano słupy w osi D, G i F – obie jezdnie;
- zabetonowano przyczółek w osi A – jezdnia wsch.;
- zabetonowano oczep w osi R i S – jezdnia zach.;
- zabetonowano oczep w osi P – jezdnia wsch.;
- trwa deskowanie i zbrojenie słupów w osi E;
- trwa wykonywanie izolacji i zasypki podpór B, C, D, E, F i G;
- rozpoczęto montaż rusztowań i deskowania oczepu P;
- zakończono montaż rusztu stalowego na siłownikach;
- zakończono montaż konstrukcji Awanbeka;
- zakończono montaż urządzenia wypychającego;
- zamontowano hamulce na blokach oporowych przy przyczółku;
- zakończono deskowanie i rozpoczęto zbrojenie pierwszego segmentu ustroju nośnego; - WD 18 – w km 21+319.43
- rozpoczęcie wznoszenia rusztowania pod ustrój nośny; - WD 19 – w km 22+657,77
- zakończenie demontażu deskowań i rusztowań ustroju nośnego;
ROBOTY BRANŻOWE
- Odwodnienie
- montaż studzienek w km 24+300- str. prawa oraz na węźle Świebodzin PD;
- kontynuacja prac przy budowie przepustów rurowych na węźle Świebodzin PN;
- kontynuacja budowy kanalizacji deszczowej do zbiornika 2.3 (odcinek S8 – S10); - Oświetlenie
- budowa oświetlenia drogowego DK3 – rondo węzła Świebodzin PN – zakończenie ustawiania słupów;
- budowa oświetlenia drogowego kablowego w km 16+600-17+100 – ułożenie kabla, montaż fundamentów; - Przebudowa i budowa urządzeń telekomunikacyjnych
- montaż studni SRK-2 przy kolumnach alarmowych w km 23+400, 21+500;
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
- Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 45,44 %
- Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 40,59 %
Zaawansowanie rzeczowe Robót
NAZWA
|
JEDN. MIARY
|
WYKONANIE ŁĄCZNE
|
Roboty przygotowawcze
|
%
|
96,45
|
Roboty ziemne
|
%
|
98,20
|
Odwodnienie korpusu drogowego
|
%
|
37,22
|
Wzmocnienie podłoża
|
%
|
100,00
|
Warstwa mrozochronna
|
%
|
99,00
|
Podbudowy
|
%
|
44,91
|
Nawierzchnia
|
%
|
0,00
|
Roboty drogowe łącznie
|
%
|
34,13
|
Ekrany
|
%
|
0,00
|
Roboty mostowe
|
%
|
37,20
|
Urządzenia obce
|
%
|
55,31
|
ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU
- zasoby ludzkie: 103 osoby,
- sprzęt: 46 jednostek,