Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 30.11.2011 odcinek I i III

ODCINEK 1 (OD KM 18+040 DO KM 25+500)
ODCINEK 3 (OD KM 25+500 DO KM 37+146)


ROBOTY DROGOWE

  • Wykonawca złożył do zatwierdzenia przez Inżyniera koncepcję objazdu tymczasowego w ciągu drogi krajowej nr 24.
  • Wykonawca prowadził roboty:
    • wykonywanie nasypu na trasie zasadniczej w km 18+040 do 18+220,
    • wykonanie nasypu na łącznicy B i B1 na węźle Skwierzyna 1,
    • wykop na łącznicy A i A1,
    • wykonanie wykopów do wymiany gruntu w km 23+520 – 23+600,
    • wykonanie nasypów do wymiany gruntu w km 23+520 – 23+600,
    • wykonanie dojazdu do obiektu PZŚ-29 od strony Chełmska,
    • karczowanie krzaków w km 31+000 – 35+000.

ROBOTY MOSTOWE

  • Wykonawca złożył do zatwierdzenia projekt technologiczny ścianki z grodzic stalowych dla obiektu MS-14.
  • Wykonawca złożył za zatwierdzenia przez Inżyniera koncepcję objazdu tymczasowego w ciągu drogi krajowej nr 3 w związku z budową obiektu WD-21 na węźle Skwierzyna 2.
  • Wykonawca prowadził następujące roboty:
    • wykonanie dojazdu do MS-14 od WD-15 w śladzie drogi leśnej nr 18,
    • palowanie na obiekcie MS-14,
    • szykowanie platformy roboczej na obiekcie WD-14,
    • wykopy przy obiekcie WD-15,
    • wymiana gruntu przy obiekcie PZŚ-19,
    • wykopy pod ławy fundamentowe przy WS-20,
    • WD-23 - wykopy P1, P2, mobilizacja i organizacja placu budowy,
    • WS-24 – wykonanie ław fundamentowych (zbrojenie, szalowanie, betonowanie),
    • Wykonywanie chudego betonu przy obiekcie PZD-25.

ROBOTY BRANŻOWE

  • Kontynuacja usunięcia kolizji telekomunikacyjnej przy obiekcie WD-16 w km 20+756.
  • Kontynuacja likwidacji kolizji telekomunikacyjnej przy obiekcie WD-15 w km 19+810.
  • Likwidacja kolizji energetycznej przy obiekcie WS-28 w km 35+242.

ZAAWANSOWANIE ROBÓT 

NAZWA
JEDN. MIARY
WYKONANIE ŁĄCZNE
Wymagania ogólne
%
27,20
Roboty drogowe
%
15,71
Roboty mostowe
%
1,47
Roboty branżowe
%
1,56

 

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU:

  • zasoby ludzkie:
    − kadra kierownicza 21 osób
    − personel biurowy 20 osób
    − pracownicy fizyczni 74 osób
  • sprzęt:
    − maszyny i urządzenia 30 szt.
    − środki transportu 49 szt.
    − inny sprzęt 6 szt.

Stan na 15.11.2011 odcinek I i III

ODCINEK 1 (OD KM 18+040 DO KM 25+500)
ODCINEK 3 (OD KM 25+500 DO KM 37+146)


ROBOTY DROGOWE

  • Wykonawca zwrócił się do Inżyniera o zatwierdzenie wzoru graficznego tablic informacyjnych budowy.
  • Wykonawca poinformował Inżyniera o tymczasowej organizacji ruchu dotyczącej wyjazdów z budowy w ciągu DK3.\
  • Wykonawca prowadził również roboty:
    a. usunięcie karpin w km 23+526 – 25+000 i w km 25+500 – 29+000,
    b. wymiana gruntu w km 18+560 – 18+730,
    c. zdjęcie warstwy humusu i przygotowanie terenu pod budowę WD-15,
    d. wycinka drzew zgodnie z dokumentacją przy drodze powiatowej nr 1350F,
    e. wymiana gruntu w km 23+520 – 23+570,
    f. wycinka drzew i podrośli w km 27+600 – 29+700,
    g. budowa drogi technologicznej do obiektu PZD-25,
    h. wywóz archeologii w km 19+200 – 19+400,
    i. nasyp i wykop na węźle Skwierzyna w km 18+048 – 18+400,
    j. wykonywanie platformy przy WD-15 – zdjęcie warstwy humusu,
    k. budowa by pass – sypanie kruszywa oraz zdjęcie warstwy humusu przy WD-16,
    l. wykonanie dojazdu do MS-14 od WD-15 w śladzie drogi leśnej nr 18,
    m. wymiana gruntu przy obiekcie PZŚ-19,

ROBOTY MOSTOWE

  • Wykonawca złożył do zatwierdzenia projekt technologiczny wykonania podpór oraz projekt techniczny deskowania ustroju nośnego obiektu WS-24.
  • Wykonawca złożył za zatwierdzenia przez Inżyniera projekt próbnego obciążenia pali fundamentowych fi 1200 i fi 1500 dotyczący obiektu MS-14.
  • Wykonawca prowadził następujące roboty:
    • wykonanie pali fundamentowych dla obiektu MS-14,
    • wykonanie pali na obiekcie MS-14,
    • wykonanie nasypów pod fundamenty przy obiekcie WD-15,
    • organizacja placu budowy przy obiekcie PZŚ-19,
    • wbijanie ścianek szczelnych przy obiekcie WS-20,
    • zbrojenie i szalowanie ławy fundamentowej P2 na WS-24,
    • wykopy P1, P2 przy WD-23 w km 0+796.

ROBOTY BRANŻOWE I LIKWIDACJA KOLIZJI

  • Usunięcie kolizji telekomunikacyjnej przy obiekcie WD-16 w km 20+756.
  • Likwidacja kolizji telekomunikacyjnej przy obiekcie WD-15 w km 19+810.

Ostatnio dodane