W okresie sprawozdawczym występowały dość sprzyjające warunki atmosferyczne, jak na tę porę roku. Prowadzono prace z pozycji wymagań ogólnych, robót przygotowawczych, mostowych i branżowych. Wykonawca zabezpieczył teren Budowy, podłączył zasilanie do obiektów MD-1 i WD-3. Odbył się transport kruszywa na magazyn zlokalizowany na Placu Budowy. Kontynuowano wykonywanie dróg technologicznych i odhumusowania, wyrwano część karczy. W omawianym okresie wbijano także ścianki szczelne przy obiektach mostowych, wiercono i betonowano pale na obiekcie MD-1 oraz w dalszym ciągu prowadzono prace rozbiórkowe. Przebudowywano także kolizje telekomunikacyjną i energetyczną.
WYMAGANIA OGÓLNE
-
Przyłączenie zaplecza budowy do zasilania
- MD-1
- WD-3
- Organizacja zaplecza kopalni
- Kwiecie - Montaż tablic informacyjnych
- zaplecze budowy przy WD-2 - Wykonanie dróg technologicznych
- km 2+500 – 3+100,
- kopalnia Nietoperek - Zabezpieczenie terenu budowy
- MD-1 - Wykonanie zjazdu
- 1+625
ROBOTY MOSTOWE
- Wiercenie i betonowanie pali
- MD-1 - Wykonanie ścianek szczelnych technologicznych
- MD-1
- WD-3
- WD-2 - Wykonywanie ścianek szczelnych fundamentowych
- MD-1 - Rozbiórka umocnień stożków
- MD-1
- WD-3
- WD-2 - Rozbiórka schodów skarpowych
- MD-1
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Zwożenie drzew na Zaplecze Budowy i wyrywanie części karczy
- DW 137, rejon km 5+400, przy moście przez Obrę - Odhumusowanie terenu i wywóz hałd
- km 1+500 – 2+700
- km 3+600 – 5+400 - Transport piasku na magazyn
- teren między łącznicami WM-1 i WM-2
ROBOTY BRANŻOWE
BRANŻA TELEKOMUNIKACYJNA
- Przebudowa kolizji telekomunikacyjnej
- DW 137
BRANŻA ENERGETYCZNA:
- Wykop liniowy pod przebudowę linii kablowej 15 kV
- DW 137 (rondo zachodnie) - Przebudowa kolizji elektroenergetycznej
- DZ-2
- km 0+100 – 0+600
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
- Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 9,65 %
- Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 16,2 % (w stosunku do wartości umownej)
- Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem 0,81 %
NAZWA
|
JEDN. MIARY
|
WYKONANIE ŁĄCZNE
|
Roboty przygotowawcze
|
%
|
1,18
|
Roboty telekomunikacyjne
|
%
|
25,86
|
Odwodnienie korpusu drogowego
|
%
|
0
|
Wzmocnienie podłoża
|
%
|
0
|
Warstwa mrozochronna
|
%
|
0
|
Podbudowy
|
%
|
0
|
Nawierzchnia
|
%
|
0
|
Roboty drogowe łącznie
|
%
|
0,15
|
Ekrany
|
%
|
0
|
Roboty mostowe
|
%
|
2,73
|
Urządzenia obce
|
%
|
0
|
ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU (ŚREDNIA)
- zasoby ludzkie: 88 osób,
- sprzęt: 39 jednostek,