Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 15.04.2015

W okresie sprawozdawczym występowały dość sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót. Prowadzono prace z pozycji wymagań ogólnych, robót drogowych i im towarzyszących, mostowych. Wykonywano m.in. wymiany gruntów na drogach serwisowych, montaż przepustów, odhumusowania oraz roboty fundamentowe na obiekcie MD-1 i WD-3. Rozpoczęto roboty palowe na obiekcie WD-2 oraz wbijanie ścianek szczelnych na obiekcie PP-2.

 

WYMAGANIA OGÓLNE

  • Droga technologiczna na wysypisko
    - rejon węzła Głębokie
  • Przebudowa ogrodzenia
    - km 0+000 – 0+735
  • Utrzymanie oznakowania tymczasowej organizacji ruchu
    - cały Plac Budowy
  • Likwidacja zastoisk wody
    - cały Plac Budowy

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE

  • Demontaż ogrodzenia
    - km 0+630 – 0+735
  • Odhumusowanie terenu i skarp
    - km 0+000 – 1+600
  • Magazynowanie piasku
    - plac między łącznicami WM-3 i WM-4
    - plac w km 1+625
  • Demontaż istniejących skarpowych wylotów betonowych
    - km 0+000 – 0+155
  • Rozbiórka nawierzchni
    - DZ-1

ROBOTY MOSTOWE

  • Wykopy pod zabicie komory ławy fundamentowej ścianek szczelnych traconych
    - WD-3
  • Iniekcja podstaw pali wielkośrednicowych
    - MD-1
  • Montaż konstrukcji pod próbne obciążenie pali
    - MD-1
  • Próbne obciążenie pali
    - MD-1
  • Kotwienie ścianek szczelnych
    - WD-2
    - WD-3
  • Wykonywanie ścianki szczelnej technologicznej
    - WD-3
  • Wykonywanie rozparć ścianki szczelnej traconej
    - WD-3
  • Zbrojenie fundamentów
    - MD-1
  • Zbrojenie ławy fundamentowej
    - WD-3
  • Zbrojenie filarów
    - WD-3
  • Betonowanie ławy fundamentowej
    - WD-3
  • Beton wyrównawczy
    - MD-1
    - WD-2
    - WD-3
  • Wykopy fundamentowe
    - MD-1
    - WD-2
  • Wiercenie i betonowanie pali
    - MD-1
    - WD-2
  • Rozkuwanie głowic pali
    - MD-1
  • Wbijanie ścianek szczelnych
    - PP-2

ROBOTY DROGOWE

  • Wykonanie nasypu
    - DZ-2 - km 0+000 – 0+784,36
    - DZ-3 - km 0+000 – 1+800
  • Przygotowanie podłoża pod nasyp
    - km 0+000 – 0+600
  • Wykop z odwozem do 1km
    - DZ-3 - km 0+250 – 1+800
    - DZ-2 - km 0+000 – 0+784,36

ODWODNIENIE I PRZEPUSTY

  • Montaż przepustu
    - km 4+706
    - pod łącznicą WM-1 i WM-2
    - pod łącznicą WM-3 i WM-4
    - DZ-2 – km 0+445

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 15,91 %
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 25,67 % (w stosunku do wartości umownej)
  • Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem 6,44 %

NAZWA
JEDN. MIARY
WYKONANIE ŁĄCZNE
Roboty przygotowawcze
%
1,47
Roboty telekomunikacyjne
%
78,59
Odwodnienie i przepusty
%
16,35
Wzmocnienie podłoża
%
0
Warstwa mrozochronna
%
0
Podbudowy
%
0
Nawierzchnia
%
0
Roboty drogowe łącznie
%
1,16
Ekrany
%
0
Roboty mostowe
%
23,48
Urządzenia obce
%
0
Kolizje elektroenergetyczne
%
24,22
Roboty ziemne
%
4,21

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU (ŚREDNIA)

  • zasoby ludzkie: 130 osób,
  • sprzęt: 56 jednostek,

Stan na 30.04.2015

W okresie sprawozdawczym występowały dość sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót. Prowadzono prace z zakresu robót drogowych, mostowych i branżowych. Wykonywano m.in. nasypy na trasie głównej, wymiany gruntów oraz stabilizację gruntu cementem na drogach serwisowych. kontynuowano roboty fundamentowe na obiekcie MD-1, wykonywano pale na obiekcie WD-2, zbrojono, deskowano i betonowano filary na WD-3 oraz prowadzono przebudowy kolizji.


WYMAGANIA OGÓLNE

  • Droga technologiczna na wysypisko
    - rejon węzła Głębokie
  • Wydobycie na kopalni (praca w godzinach nocnych od 22:00 do 6:00)
    - Kwiecie
  • Prace związane z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu
    - WD-2
  • Rozładunek kruszywa
    - Nietoperek
  • Montaż tymczasowych płotków zapobiegających migracji płazów
    - w rejonie obiektu WD-3
  • Tymczasowa organizacja ruchu dla ścieżki pieszo-rowerowej w celu wykonania pali na filarze F2
    - rejon WD-2

ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE

  • Magazynowanie piasku
    - plac między łącznicami WM-3 i WM-4
    - plac w km 1+625
  • Odhumusowanie skarp
    - km 1+350 – 2+200
    - km 5+300 – 5+500
    - km 5+100 – 5+400
  • Rozładunek kruszywa
    - Nietoperek

ROBOTY MOSTOWE

  • Wykopy fundamentowe
    - MD-1
  • Wiercenie i betonowanie pali
    - WD-2 Rozkuwanie głowic pali
    - MD-1
  • Iniekcja podstaw pali wielkośrednicowych
    - MD-1
  • Zbrojenie fundamentów
    - MD-1
  • Zbrojenie ławy fundamentowej
    - WD-3
  • Betonowanie ławy fundamentowej
    - MD-1
    - WD-3
  • Beton wyrównawczy
    - MD-1
  • Wymiana gruntu
    - PP-2
  • Wiercenie i betonowanie pali
    - WD-2
  • Zbrojenie filarów
    - MD-1
    - WD-3
  • Zbrojenie korpusu przyczółka
    - WD-3
  • Dostawa deskowania filarów
    - MD-1
  • Deskowanie filarów
    - WD-3
    - MD-1
  • Deskowanie korpusu przyczółka
    - WD-3
  • Betonowanie fundamentów
    - MD-1
  • Betonowanie filarów
    - WD-3
  • Próbne obciążenia pali
    - MD-1
  • Wykopy pod beton wyrównawczy
    - WD-2
  • Betonowanie rygla
    - WD-3

ROBOTY DROGOWE

  • Wykonanie nasypu
    - DZ-2 - km 0+000 – 0+784,36
    - DZ-3 - km 0+000 – 1+830
    - km 0+000 – 0+600
    - km 1+200 – 1+350
    - km 5+500 – 5+750
  • Zagęszczenie nasypu (praca w godzinach nocnych od 22:00 do 6:00)
    - km 0+000 – 0+600
  • Przygotowanie podłoża pod wykonywanie materacy z geosyntetyku
    - km 1+350 – 2+200
  • Prace przygotowawcze do wykonania ulepszonego podłoża z gruntu stab. cem.
    - DZ-2 – km 0+000 – 0+784
  • Wykonanie ulepszonego podłoża z gruntu stab. cem.
    - DZ-2 – km 0+150 – 0+784
    - DZ-3 – km 0+000 – 1+830,48
  • Rozkładanie warstwy zabezpieczającej z kruszywa 0/31,5 na stab. cem.
    - DZ-2 – km 0+150 – 0+784
    - DZ-3 – km 0+000 – 1+830,48
  • Pielęgnacja warstwy zabezpieczającej z kruszywa 0/31,5 na stab. cem.
    - DZ-2 – km 0+150 – 0+784
    - DZ-3 – km 0+000 – 1+830,48
  • Przygotowanie podłoża pod nasyp
    - 5+300 – 5+500
  • Profilowanie i zagęszczenie nasypu
    - km 0+000 – 0+600

ODWODNIENIE I PRZEPUSTY

  • Wykop i przygotowanie podłoża pod przepust
    - km 3+496
  • Wykonanie obsypki i zasypki przepustu
    - DZ-2 – km 0+445

ODWODNIENIE

  • Wykonanie przedłużenia istniejących przykanalików
    - km 0+100
    - km 0+130
  • Montaż studni kanalizacyjnej
    - DZ-2 – km 0+110
  • Obsypka i zagęszczenie studni kanalizacyjnej, prace porządkowe po przebudowie istniejącego separatora i osadnika kanalizacji deszczowej
    - DZ-2 – km 0+110

ROBOTY BRANŻOWE

ELEKTROENERGETYKA

  • Montaż słupów
    - kolizja nr 1,4,6
  • Demontaż słupów
    - kolizja nr 1,2
  • Demontaż linii napowietrznej
    - kolizja nr 1,4
  • Pomiary uziemienia
    - kolizja nr 1,2,4

TELEKOMUNIKACJA

  • Przebudowa istniejącej studni telekomunikacyjnej
    - km 0+300

ROBOTY SANITARNE

SIECI WODNO-KANALIZACYJNE

  • Wykonywanie zgrzewów połączeniowych (sieć wod. – kan.)
    - w okolicach DW 137
  • Montaż studni wodociągowych
    - łącznice WM-1, WM-2, WM-3 i WM-4
    - rejon DW 137
  • Demontaż istniejącego osadnika DN200 i studni DN1200 kanalizacji deszczowej
    - DZ-2 – km 0+110
  • Montaż armatury sieci wod.- kan.
    - rejon DW 137
  • Montaż studni kolizji wodociągowej
    - rejon ronda wschodniego i zachodniego przy DW 137

SIEĆ GAZOWA

  • Wykonanie próby szczelności na kolizji gazowej
    - rondo wschodnie przy DW 137
  • Przebudowa kolizji gazowej
    - rondo wschodnie przy DW 137

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 17,50 %
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 25,67 % (w stosunku do wartości umownej)
  • Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem 8,84 %

NAZWA
JEDN. MIARY
WYKONANIE ŁĄCZNE
Roboty przygotowawcze
%
1,79
Roboty telekomunikacyjne
%
78,59
Odwodnienie i przepusty
%
18,86
Wzmocnienie podłoża
%
0
Warstwa mrozochronna
%
0
Podbudowy
%
0,96
Nawierzchnia
%
0
Roboty drogowe łącznie
%
1,82
Ekrany
%
0
Roboty mostowe
%
31,11
Urządzenia obce
%
0
Kolizje elektroenergetyczne
%
88,25
Roboty ziemne
%
6,00
Odwodnienie
(kanalizacja deszczowa)
%
1,33
Sieci wodno – kanalizacyjne
%
14,27

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU (ŚREDNIA)

  • zasoby ludzkie: 166 osób,
  • sprzęt: 82 jednostki,

Ostatnio dodane