W okresie sprawozdawczym występowały dość sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót. Realizowano prace z pozycji robót drogowych, mostowych, sanitarnych i elektroenergetycznych. Wykonywano m. in. prace związane z rozbiórkami w km 0+000 – 0+500, budową nasypów, wzmocnieniem podłoża, układaniem warstwy odsączającej, układaniem kruszywa na podbudowę pomocniczą, budową zbiornika odparowująco – chłonnego, montażem przepustów, montażem konstrukcji stalowej obiektu MD-1, deskowaniem ustroju nośnego obiektu WD-2, wykonaniem obiektu PP-1, montażem kanalizacji deszczowej i przebudową kolizji elektroenergetycznej nr 6.
WYMAGANIA OGÓLNE
-
Magazynowanie kruszywa
- km 1+000
- km 3+600
- km 5+400
- Wprowadzenie zmian w tymczasowej organizacji ruchu
- km 128+230 – 128+900 zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu - Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu
- km 0+128,5 - Przygotowanie przewiązki pod wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu
- km 0+128,5
ROBOTY DROGOWE
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Przygotowanie mieszanki U5 na warstwę odsączającą
- Kwiecie - Demontaż ogrodzenia
- km 0+000 – 0+500 - Demontaż barier
- km 0+000 – 0+400 - Demontaż oznakowania
- km 0+000 – 0+400 - Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej
- km 0+000 – 0+500 - Rozbiórka podbudowy z kruszywa łamanego
- km 0+000 – 0+400
ROBOTY ZIEMNE
- Kopanie rowu
- km 3+650 – 5+789
- km 3+000 – 3+530
- łącznice WM-1, WM-2, WM-3 i WM-4 - Wykonanie wykopu z wbudowaniem materiału w nasyp
- łącznice WM-1, WM-2, WM-3 i WM-4 - Wykonanie nasypu
- łącznice WM-1, WM-2, WM-3 i WM-4
- km 0+000 – 1+100
- km 1+850 – 2+390
- km 2+681 – 2+994
- km 3+000 – 3+530
- km 3+650 – 3+750 - Skarpowanie nasypu
- km 3+650 – 5+789
- km 2+684 – 2+994
- km 3+000 – 3+530
- łącznice WM-1, WM-2, WM-3 i WM-4 - Układanie materacy z kruszywa
- km 3+525 – 3+575 - Układanie materacy z geotkaniny
- łącznice WM-1, WM-2, WM-3 i WM-4 - Układanie warstwy wyrównawczej na kolumnach DSM
- km 4+785 – 4+495 - Zagęszczanie GWN
- km 1+450 – 2+381
ODWODNIENIE I PRZEPUSTY
- Kolektor drenażu ø 160
- km 1+550
- km 1+650 - Układanie geowłókniny na zbiorniku
- km 0+740 - Układanie płyt ażurowych na zbiorniku
- km 0+740 - Montaż przepustu – prace przygotowawcze (wykop pod przepust i studnię połączeniową)
- km 0+238 - Montaż przepustu DN 600
- km 0+727 - Montaż przepustu (od wpięcia istniejącego do studni S2)
- km 0+743,9 - Montaż studni DN 1500 (S1 i S2)
- km 0+738,36
- km 0+743,9 - Wykonanie przejść poprzecznych rur drenarskich DN 160
- km 1+550
- km 1+650
PODBUDOWY
- Układanie warstwy odsączającej
- km 1+850 – 2+300 - Rozkładanie kruszywa na warstwę podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie bez zagęszczania
- km 4+950 – 5+750 - Układanie warstwy piasku do stabilizacji cementem
- km 1+850 – 2+100 - Wypełnienie otworów po badaniach kontrolnych warstwy gruntu stabilizowanego cementem
- km 5+400 – 5+500 - Wykonanie warstwy odsączającej
- km 1+450 – 2+381
ROBOTY MOSTOWE
- Wykonywanie zasypki fundamentów
- WD-2
- PP-1 - Wykonywanie zasypek przyczółków i stożków
- MD-1
- WD-3
- WD-2 - Zasypka konstrukcji
- PP-2 - Betonowanie ścian podpór – etap II (gniazdo osadzenia konstrukcji Multi Plate)
- PP-1 - Betonowanie ciosów podłożyskowych
- WD-2 - Przygotowanie podłoża pod ustrój nośny
- WD-2 - Montaż rusztowań i szalunku ustroju nośnego
- WD-2 - Demontaż szalunku ustroju nośnego
- WD-3 - Przygotowanie podłoża oraz montaż podpór tymczasowych na potrzeby wykonania konstrukcji stalowej
- MD-1 - Montaż i scalanie konstrukcji stalowej
- MD-1 - Wykonanie konstrukcji stalowej obiektu MD-1
- Vistal Gdynia - Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej obiektu MD-1
- Vistal Gdynia - Spawanie węzłówek usztywniających na sekcji K1, K2, K3, K4
- Vistal Gdynia - Montaż i spawanie tandemów K1-K2 oraz K3-K4
- Vistal Gdynia - Zabezpieczenie antykorozyjne jednostek montażowych K (K1, K2, K3, K4, poprzecznice)
- Vistal Gdynia - Montaż i spawanie węzłówek usztywniających na dźwigarach sekcji L
- Vistal Gdynia - Montażi spawanie tandemów L1-L2, L3-L4 oraz poprzecznic wysyłkowych pomiędzy tandemami
- Vistal Gdynia - Montaż i spawanie węzłówek usztywniających na dźwigarach sekcji G
- Vistal Gdynia - Montaż i spawanie poprzecznic sekcji G
- Vistal Gdynia - Montaż i spawanie węzłówek usztywniających na dźwigarach oraz poprzecznicach sekcji H
- Vistal Gdynia - Spawanie automatyczne przekrojów dwuteowych dźwigarów C, B, A
- Vistal Gdynia - Montaż konstrukcji stalowej Multiplate
- PP-1 - Wykonanie izolacji cienkiej fundamentów
- PP-1 - Demontaż ścianek szczelnych tymczasowych
- MD-1
- PP-2 - Montaż szalunku kap chodnikowych
- WD-3 - Zabezpieczenie antykorozyjne jednostek montażowych L (L1, L2, L3, L4, poprzecznice)
- Vistal Gdynia - Montaż i spawanie w tandemy dźwigarów G1-G2, G3-G4 oraz poprzecznic wysyłkowych między tandemami
- Vistal Gdynia - Zabezpieczenie antykorozyjne jednostek montażowych G (G1, G2, G3, G4, poprzecznice)
- Vistal Gdynia - Rozpoczęcie prefabrykacji sekcji F
- Vistal Gdynia - Montaż łożysk
- WD-2 - Wykonanie drenażu
- WD-3 - Zasypki fundamentów
- WD-2 podpora P1 i P3 - Pielęgnacja betonu (ustrój nośny)
- WD-3
ROBOTY BRANŻOWE
ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE
- Montaż wpustów kanalizacji deszczowej
- km 2+958,9 – 3+009,05
- km 3+060 – 3+160,5
- km 3+000 – 3+210 - Montaż przykanalików kanalizacji deszczowej
- km 1+800 – 2+345,55
- km 2+958,9 – 3+009
- km 3+060 – 3+160
- km 3+210 – 3+510
- DZ-2 w km 0+328,10 - Wykonanie prób szczelności wpustów i przykanalików kanalizacji deszczowej
- km 3+650 – 5+698 - Wykuwanie otworów w istniejących studniach kanalizacji deszczowej
- km 3+060 – 3+160 - Montaż włazów nastudziennych
- DW 137 rondo wschodnie i zachodnie - Montaż osadnika i separatora
- DZ-2 w km 0+110 - Montaż rur połączeniowych między studniami
- DZ-2 w km 0+110 - Zagęszczanie studni kanalizacji deszczowej
- km 2+960 – 3+010 - Regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej
- km 3+580 – 5+890 - Obsypka i zagęszczanie przykanalików kanalizacji deszczowej
- km 0+564
- km 0+613
- km 0+663
ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE
OŚWIETLENIE
- Demontaż fundamentów i kompletu lamp oświetleniowych
- km 0+000 – 0+450 - Demontaż znaków oświetleniowych (solar)
- km 0+000 – 0+450
PRZEBUDOWY KOLIZJI
- Wykop pod kabel średniego napięcia
- kolizja nr 6 - Przeciągnięcie kabla średniego napięcia
- kolizja nr 6 - Montaż słupa
- kolizja nr 6 - Uziemienie słupa
- kolizja nr 6 - wprowadzenie kabla na słup
- kolizja nr 6
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
- Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 28,84 %
- Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 44,50 %
- Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem 31,10 %
NAZWA
|
JEDN. MIARY
|
WYKONANIE ŁĄCZNE
|
Roboty drogowe
|
%
|
28,41
|
Roboty przygotowawcze
|
%
|
118,72
|
Roboty ziemne
|
%
|
58,99
|
Odwodnienie i przepusty
|
%
|
55,25
|
Podbudowy
|
%
|
7,38
|
Nawierzchnia
|
%
|
0,00
|
Roboty wykończeniowe
|
%
|
0,00
|
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
|
%
|
0,00
|
Elementy ulic
|
%
|
0,00
|
Roboty inne
|
%
|
12,70
|
Roboty mostowe
|
%
|
59,93
|
Roboty sanitarne
|
%
|
50,07
|
Odwodnienie
|
%
|
38,43
|
Sieci wodno – kanalizacyjne
|
%
|
100,00
|
Sieć gazowa
|
%
|
100,00
|
Roboty elektroenergetyczne
|
%
|
18,23
|
Oświetlenie
|
%
|
0,28
|
Przebudowy kolizji elektroenergetyczne
|
%
|
96,51
|
Roboty telekomunikacyjne
|
%
|
78,59
|
Zieleń drogowa
|
%
|
0,00
|
ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU (ŚREDNIA)
- zasoby ludzkie: 197 osób
- sprzęt: 95 jednostki