Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 15.10.2015

W okresie sprawozdawczym występowały sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót, za wyjątkiem 14 i 15 października, gdy występowały opady deszczu. Realizowano prace z pozycji robót drogowych, mostowych, sanitarnych i elektroenergetycznych. Wykonywano m. in. warstwy konstrukcyjne nawierzchni do warstwy wiążącej włącznie, budowę nasypów, betonowanie płyt przejściowych obiektów MD-1 i WD-2, kap chodnikowych obiektów WD-3, ustroju nośnego obiektu MD-1, montaż elementów kanalizacji deszczowej oraz zakończono przebudowę kolizji z rozdzielnią SN na DW 137.

 

 

WYMAGANIA OGÓLNE

  • Przygotowanie mieszanki U5 na warstwę odsączającą
    - Kwiecie
  • Prace porządkowe na kopalniach
    - Kwiecie i Nietoperek

ROBOTY DROGOWE
ROBOTY ZIEMNE

  • Kopanie rowu
    - km 0+200 – 1+300
    - km 2+700 – 3+100
    - km 4+750 – 4+950
    - WM-1, WM-2, WM-3, WM-4
  • Uzupełnianie poboczy
    - km 0+200 – 1+300
  • Profilowanie i zagęszczanie nasypu
    - WG-2
    - km 2+300 – 2+380
    - km 3+605 – 3+640
    - km 5+750 – 5+780
    - km 5+800 – 5+890
    - WM-3, WM-4
  • Wykonanie nasypu
    - km 3+605 – 3+640
    - km 5+750 – 5+780
    - km 5+800 – 5+890
    - km 5+915 – 6+000
  • Skarpowanie nasypu
    - km 0+200 – 1+300
    - km 2+700 – 3+600
    - km 3+605 – 3+700
    - km 4+750 – 4+950
    - WM-1, WM-2, WM-3, WM-4
  • Odhumusowanie terenu
    - rondo zachodnie przy DW 137
  • Profilowanie rowów
    - km 0+400 – 0+900
    - km 2+700 – 3+700
    - km 4+750 – 4+950
    - WM-3, WM-4
  • Uzupełnianie poboczy
    - km 0+200 – 1+300
    - km 2+700 – 3+100
    - km 4+750 – 4+950
    - WM-1, WM-2, WM-3, WM-4
  • Profilowanie skarp
    - km 3+600 – 3+700
    - WM-3, WM-4
  • Podłoże w wykopie
    - DW 137 rondo zachodnie

ODWODNIENIE I PRZEPUSTY

  • Wykonanie drenażu w pasie rozdziału
    - km 5+000 – 5+400

PODBUDOWY

  • Profilowanie i zagęszczanie warstwy odsączającej
    - km 0+900 – 1+350
    - km 4+750 – 4+950
    - WG-1
  • Zagęszczenie i profilowanie podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie
    - km 0+000 – 0+500
    - km 1+300 – 2+300
    - km 2+700 – 3+600
    - km 2+684 – 3+560
    - km 5+550 – 5+700
    - WM-1
  • Układanie stabilizacji cementem wraz z warstwą zabezpieczającą z kruszywa
    - km 0+700 – 1+000
    - km 4+750 – 4+950
    - WG-1
  • Układanie 2 warstwy podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 1+470 – 1+980
    - km 3+730 – 4+670
    - km 5+120 – 5+510
  • Układanie warstwy odsączającej
    - km 1+100 – 1+350
    - WG-2
  • Układanie warstwy piasku do stabilizacji cementem
    - km 1+100 – 1+350
    - WG-2
  • Oczyszczanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 1+370 – 1+700
  • Oczyszczanie podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 3+ 730 – 4+670
  • Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 1+370 – 1+700
  • Skropienie podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 3+730 – 4+670
    - km 1+480 – 1+970
  • Układanie 1 warstwy podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 1+380 – 1+980
  • Stabilizacja cementem wraz z warstwą zabezpieczającą z kruszywa
    - km 1+000 – 1+350
    - km 2+300 – 2+380
    - WG-2

ELEMENTY ULIC

  • Układanie krawężników trapezowych
    - km 2+684 – 3+560
    - km 0+000 – 0+500

NAWIERZCHNIE

  • Układanie warstwy wiążącej
    - km 3+730 – 4+610
    - km 5+140 – 5+500

ROBOTY MOSTOWE

  • Wykonywanie zasypek przyczółka i stożków
    - WD-2
  • Zasypka przyczółka z formowaniem stożka skarpowego
    - WD-2
    - WD-3
  • Zbrojenie ustroju nośnego
    - MD-1
  • Zbrojenie i betonowanie płyty przejściowej
    - WD-2
    - MD-1
  • Zbrojenie wnęk dylatacyjnych
    - WD-2
  • Betonowanie i rozszalunek kap chodnikowych
    - WD-3
  • Montaż szalunku wnęk dylatacyjnych
    - WD-2
  • Betonowanie wnęk dylatacyjnych
    - WD-3
  • Montaż szalunku ustroju nośnego
    - MD-1
  • Scalenie sekcji 3, 2 i 1 konstrukcji stalowej
    - MD-1
  • Zabezpieczenie antykorozyjne styków montażowych konstrukcji sekcji 5, 4, 3 i 2
    - MD-1
  • Przygotowanie powierzchni betonu ustroju nośnego pod asfalt twardolany
    - WD-3
  • Montaż łożysk, wpustów i sączków
    - MD-1
  • Montaż kotew talerzowych
    - MD-1
    - WD-2
  • Montaż krawężników
    - WD-2
  • Wykonywanie pali CFA
    - PG-3 podpora P1
  • Deskowanie kap chodnikowych
    - WD-2
  • Wykonanie izolacji cienkiej na płycie przejściowej
    - WD-2

ROBOTY BRANŻOWE
ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE

  • Montaż i regulacja płyt i pierścieni odciążających na wpustach kanalizacji deszczowej
    - km 0+000 – 1+300
    - km 4+780 – 4+930
  • Wykonanie przecisku
    - km 2+035
  • Wykonanie prób szczelności wpustów i przykanalików kanalizacji deszczowej
    - km 0+000 – 0+500
    - WM-1, WM-2
  • Montaż wylotów betonowych na skarpę
    - km 0+100 – 0+250
  • Montaż wpustów kanalizacji deszczowej
    - km 5+865
  • Montaż przykanalików
    - km 2+035
    - km 5+835
    - km 5+865
  • Montaż kolektora DN250
    - km 2+035
  • Montaż kolektora DN300
    - DW 137 w rejonie obiektu WD-2
    - km 2+035
  • Montaż kolektora DN500
    - DW 137 w rejonie obiektu WD-2
  • Montaż studni betonowej
    - DW 137 w rejonie obiektu WD-2
    - km 2+035
  • Montaż krat żeliwnych na studzienkach wpustowych
    - km 0+000 – 0+300
    - km 2+700 – 3+500
  • Regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej
    - km 0+700 – 1+300
  • Montaż przykanalika
    - WM-4

ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE

  • Przebudowa rozdzielnicy SN
    - DW 137 rondo wschodnie b) Przebudowa rozdzielnicy SN – ułożenie kabla
    - DW 137 – rondo wschodnie

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 35,31 %
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 47,77 %
  • Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem: 45,33 %

NAZWA
JEDN. MIARY
WYKONANIE ŁĄCZNE
Roboty drogowe
%
45,78
Roboty przygotowawcze
%
119,37
Roboty ziemne
%
67,41
Odwodnienie i przepusty
%
56,41
Podbudowy
%
50,41
Nawierzchnia
%
5,68
Roboty wykończeniowe
%
0,00
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
%
0,00
Elementy ulic
%
29,44
Roboty inne
%
12,70
Roboty mostowe
%
78,56
Roboty sanitarne
%
77,61
Odwodnienie
%
72,38
Sieci wodno – kanalizacyjne
%
100,00
Sieć gazowa
%
100,00
Roboty elektroenergetyczne
%
18,23
Oświetlenie
%
0,28
Przebudowy kolizji elektroenergetyczne
%
96,51
Roboty telekomunikacyjne
%
81,46
Zieleń drogowa
%
0,00

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU (ŚREDNIA)

  • zasoby ludzkie: 209 osób
  • sprzęt: 83 jednostki

 

Stan na 31.10.2015

W okresie sprawozdawczym występowały dość sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót, z wyłączeniem 42 tygodnia, gdy opady deszczu uniemożliwiły wykonanie zaplanowanych robót. Realizowano prace z pozycji robót drogowych, mostowych, sanitarnych i elektroenergetycznych. Wykonywano m. in. budowę nasypów, układanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, układanie krawężników, betonowanie ustroju nośnego obiektu MD-1, budowę kanalizacji deszczowej oraz montaż kabli oświetleniowych przy węźle Głębokie.

WYMAGANIA OGÓLNE

  • Przygotowanie mieszanki U5 na warstwę odsączającą
    - Kwiecie

ROBOTY DROGOWE
ROBOTY ZIEMNE

  • Profilowanie skarp i rowów
    - km 0+000 – 0+250
  • Zagęszczanie nasypu
    - km 3+605 – 3+640
    - km 5+750 – 5+780
    - km 5+800 – 5+890
    - km 5+915 – 6+000
    - WM-3, WM-4

ODWODNIENIE I PRZEPUSTY

  • Wykonanie drenażu w pasie rozdziału
    - km 3+618 – 3+668
    - km 3+680 – 3+790
    - km 5+126 – 5+376
    - km 5+475 – 5+525

PODBUDOWY

  • Zagęszczenie i profilowanie podbudowy z kruszywa łamanego stab. mechanicznie
    - WG-1, WG-2
    - km 0+000 – 1+350
    - km 2+300 – 2+380
    - km 2+684 – 3+650
  • Układanie stabilizacji cementem (odbudowa)
    - km 2+036
  • Układanie warstwy odsączającej wraz z profilowaniem i zagęszczaniem
    - WM-3 i WM-4
  • Oczyszczenie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 2+740 – 3+540
  • Oczyszczenie międzywarstwowe podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 2+720 – 3+200
  • Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 2+740 – 3+540
  • Skropienie międzywarstwowe podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 2+720 – 3+200
  • Układanie 1 warstwy podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 2+740 – 3+300

ELEMENTY ULIC

  • Układanie krawężników trapezowych
    - km 0+000 – 0+700
    - km 2+700 – 3+550
    - km 4+750 – 4+950
    - km 5+400 – 5+500
    - WM-1 i WM-2

NAWIERZCHNIE

  • Układanie warstwy wiążącej
    - km 1+470 – 1+750

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE

  • Humusowanie skarp
    - km 1+300 – 2+000
    - km 3+600 – 4+700
    - km 5+100 – 5+500

ROBOTY MOSTOWE

  • Montaż kotew talerzowych
    - MD-1
  • Zbrojenie ustroju nośnego
    - MD-1
  • Zbrojenie kap chodnikowych
    - WD-2
  • Zbrojenie dylatacji
    - WD-2
  • Zbrojenie płyty przejściowej
    - WD-3
  • Montaż szalunku ustroju nośnego
    - MD-1
  • Pielęgnacja betonu ustroju nośnego sekcji przęsłowej P10-F8
    - MD-1
  • Montaż szalunku kap chodnikowych
    - WD-2
  • Betonowanie płyty przejściowej
    - WD-3
  • Prace naprawcze konstrukcji stalowej
    - MD-1
  • Zabezpieczenie antykorozyjne styków montażowych konstrukcji sekcji 1,2
    - MD-1
  • Przygotowanie powierzchni betonu ustroju nośnego pod papę termozgrzewalną
    - WD-3
  • Montaż łożysk, wpustów i sączków
    - MD-1
  • Wykonywanie pali CFA
    - PG-3
  • Betonowanie ustroju nośnego sekcji przęsłowych F8-F6 oraz sekcji podporowej F9
    - MD-1
  • Pielęgnacja betonu ustroju nośnego sekcji przęsłowej F8-F6 oraz sekcji podporowej F9
    - MD-1
  • Demontaż szalunku ustroju nośnego sekcji przęsłowej P10-F8
    - MD-1
  • Montaż szalunku wnęk dylatacyjnych
    - WD-2
  • Wykonanie betonu wyrównawczego pod płytę przejściową
    - MD-1
    - WD-2
  • Wykonanie izolacji cienkiej płyty przejściowej
    - WD-3
  • Montaż dylatacji
    - WD-2
  • Scalenie sekcji 1 konstrukcji stalowej
    - MD-1
  • Deskowanie kap chodnikowych
    - WD-2
  • Wyciąganie ścianek technologicznych z pasa rozdziału
    - WD-3

ROBOTY BRANŻOWE
ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE

  • Montaż kolektora
    - DW 137
  • Demontaż studni betonowej
    - DW 137
  • Demontaż rury DN600
    - DW 137
  • Demontaż płyt ażurowych
    - DW 137
  • Demontaż kolektora
    - DW 137
  • Montaż przykanalików
    - km 3+623
    - km 3+643
    - km 5+750
    - km 5+930
  • Montaż wpustów
    - km 3+645
    - km 5+931
  • Montaż studni betonowej
    - km 5+931
  • Montaż kaskady DN200 kanalizacji deszczowej
    - km 5+931
  • Wykonanie prób szczelności kolektora kanalizacji deszczowej
    - km 1+800 – 2+112
  • Wykonanie prób szczelności przykanalików kanalizacji deszczowej
    - km 2+032 – 2+370
    - km 2+670
    - WM-1, WM-2, WM-3, WM-4
  • Montaż krat żeliwnych na studzienkach wpustowych
    - km 0+300 – 0+700
    - km 4+750 – 4+950
  • Montaż płyt i pierścieni odciążających na wpustach kanalizacji deszczowej
    - km 0+700 – 1+300

ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE
OŚWIETLENIE

  • Wykonanie przecisków rur osłonowych, montaż rur osłonowych
    - przy istniejącym węźle północ
  • Przygotowanie do wykonania złączka ZKPp
    - przy istniejącym węźle północ
  • Montaż linii kablowej
    - przy istniejącym węźle północ

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 37,01 %
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 51,52 %
  • Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem: 47,44 %

NAZWA
JEDN. MIARY
WYKONANIE ŁĄCZNE
Roboty drogowe
%
47,91
Roboty przygotowawcze
%
119,37
Roboty ziemne
%
67,45
Odwodnienie i przepusty
%
60,36
Podbudowy
%
54,63
Nawierzchnia
%
6,96
Roboty wykończeniowe
%
14,65
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
%
0,00
Elementy ulic
%
35,69
Roboty inne
%
12,70
Roboty mostowe
%
82,31
Roboty sanitarne
%
80,18
Odwodnienie
%
75,56
Sieci wodno – kanalizacyjne
%
100,00
Sieć gazowa
%
100,00
Roboty elektroenergetyczne
%
19,49
Oświetlenie
%
1,83
Przebudowy kolizji elektroenergetyczne
%
96,51
Roboty telekomunikacyjne
%
81,46
Zieleń drogowa
%
0,00

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU (ŚREDNIA)

  • zasoby ludzkie: 181 osób
  • sprzęt: 65 jednostek

Ostatnio dodane