Opracowanie obejmuje informacje dotyczące budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej S3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól od km 272+650 do km 286+043, wraz z węzłami drogowymi, obiektami mostowymi i robotami branżowymi.
W okresie od 12 do 18 października 2015 roku Wykonawca prowadził roboty, którym towarzyszyły zmienne i niekorzystne warunki atmosferyczne.
ROBOTY DROGOWE
-
wykonanie wykopów w gruncie kategorii I-V – km 274+760-275+800,
- formowanie i zagęszczanie nasypu z gruntów z wykopu – km PZ-1 strona L i P,
- formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu z dokopu wraz z transportem – km 278+160-278+395, 279+790-280+350, 279+300-280+300, 278+850-279+250,
- mechaniczne usunięcie gruntów słabonośnych wraz z wywozem i zastąpieniem usuniętych gruntów materiałem niewysadzinowym wraz z zagęszczeniem – km 278+750-278+850, 278+380-278+420,
- zdjęcie warstwy humusu z terenu projektowanych robót wraz z transportem i składowaniem – km 275+200-275+850, DP 1187F, 282+400-282+600, 278+800-279+200,
- nadzór archeologiczny – km 275+200-275+850, DP 1187F, 282+400-282+600, 278+800-279+200,
- wykonanie warstwy technologicznej z mieszanki związanej cementem klasy C 1,5/2,0 (Rm=2,5MPa) wraz z pielęgnacją – mieszanka z betoniarki gr. w-wy 25cm – droga powiatowa DP1187F,
- podbudowa z mieszanki niezwiązanej o uziarnieniu 0/45mm stabilizowanej mechanicznie – grubość warstwy 20cm – DP 1187F,
- przygotowanie podłoża pod płytę przejściową – P14 km 284+585
- wykonanie skrzydeł przepustu z betonu B30 (C25/30) w deskowaniu – km 283+619,
- montaż zbrojenia płyt zespalających przepust stalą klasy A-IIIN – km 283+619
- wykonanie płyt zespalających prefabrykaty przepustu z betonu B30 (C25/30) w deskowaniu – km 284+585
- szalowanie pod podbeton płyty przejściowej – km 284+585,
- ułożenie podbetonu B15 (C12/15) pod płyty przejściowe – km 284+585,
- P14 – prace przygotowawcze – km 284+585,
- P13 – prace przygotowawcze – km 283+619
- P13A – prace przygotowawcze – km 283+718
- szalowanie płyty zespalającej – km 284+585
ROBOTY MOSTOWE
- PZ-5 km 285+100 – zbrojenie korpusu przyczółka nr 1, 3,
- PG-1A km 274+253 – przygotowanie powierzchni ciosów podłożyskowych na podporze P2, zbrojenie belki nadłożyskowej na podporze P1, przygotowanie powierzchni korpusu i skrzydeł pod wykonanie izolacji na podporze P2, wykonanie izolacji na korpusie i skrzydłach przyczółka podpory P2, montaż deskowania belki nadłożyskowej na podporze P2, betonowanie belki nadłożyskowej podpory P1 i P2,
- MS-4 km 276+143 – nabijanie ścianki szczelnej stalowej, prace przygotowawcze związane z palowaniem (wykonanie platformy i drogi dojazdowej),
ROBOTY BRANŻOWE
Branża wodociągowa
- wykonanie sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11 PN16 o średnicy 90/8,2mm na podsypce grub. 20cm z materiałów sypkich wraz z obsypką, zasypką grub. 20cm w wykopach liniowych o ścianach pionowych umocnionych wraz z próbą szczelności, płukaniem i dezynfekcją oraz z hydrantami nadziemnymi DN80 i rurami osłonowymi PE100 SDR11 200/18,2mm: Z42-Z43-Z44 – km 278+130 – 278+200, Z41-Z42-Z43-km 278+130-278+180, Z37-Z38-Z39-Z40-Z41 – km 278+000-278+150, Z36-Z37 – km 277+980-278+030
Branża kanalizacja deszczowa
- wykonanie kanalizacji z rur kanalizacyjnych PE SN8 o śr. 400mm, na podsypce grub. 20cm z materiałów sypkich wraz z obsypką, zasypką grub. 20cm w wykopach liniowych o ścianach pionowych umocnionych wraz z próbą szczelności – km 272+890-272+920, 272+920-272+960, 272+960-273+010, 273+010-273+040,
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie – średnica 1200mm, z betonu wibroprasowanego C35/45 wodoszczelnego W8, mrozoodpornego z prefabrykowanym dnem, łączonych na uszczelkę – wykonane w wykopie umocnionym na podsypce piaskowo – cementowej – km 272+890-272+920, 272+950, 272+980, 273+010, 273+040,
Zaawansowanie rzeczowe całości kontraktu – 17,29%
Zaawansowanie finansowe całości kontraktu – 13,45%
Zaawansowanie czasowe całości kontraktu – 29/172 tyg = 16,86%
NAZWA
|
JEDN. MIARY
|
WYKONANIE ŁĄCZNE
|
Roboty drogowe
|
%
|
4,85
|
Roboty przygotowawcze
|
%
|
29,84
|
Roboty ziemne
|
%
|
15,10
|
Podbudowy
|
%
|
1,37
|
Nawierzchnia
|
%
|
0,00
|
Roboty wykończeniowe
|
%
|
0,00
|
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
|
%
|
0,00
|
Elementy ulic
|
%
|
0,00
|
Zieleń drogowa
|
%
|
0,00
|
Przepusty
|
%
|
7,34
|
Przebudowa cieków
|
%
|
0,00
|
Roboty mostowe
|
%
|
3,19
|
Zabezpieczenie nasypu wzdłuż
drogi ekspresowej S3 i
drogi serwisowej nr 3
|
%
|
0,00
|
Ekrany akustyczne
|
%
|
0,00
|
Roboty branżowe
|
%
|
13,80
|