Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 15.11.2015

W okresie sprawozdawczym występowały sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót. Realizowano prace z pozycji robót drogowych, mostowych, sanitarnych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych. Wykonywano m. in. warstwy odsączające, podbudowy z BA, montaż krawężnika, ścieku i drenażu, betonowanie ustroju nośnego obiektu MD-1 i WD-2, przebudowę kolizji telekomunikacyjnej oraz układanie kabla oświetleniowego.

WYMAGANIA OGÓLNE

  • Prace porządkowe na kopalni
    - Nietoperek

ROBOTY DROGOWE
ROBOTY ZIEMNE

  • Profilowanie rowów
    - km 0+000 – 0+500
    - km 4+750 – 5+000
    - WM-1
  • Profilowanie skarp
    - km 0+000 – 0+500
    - km 0+700 – 0+850
    - km 4+750 – 5+000
    - WM-1
  • Roboty ziemne wraz ze skarpowaniem i uzupełnianiem poboczy
    - km 0+000 – 0+700
    - WM-3, WM-4
  • Zagęszczanie nasypu
    - km 0+605 – 3+640
  • Wykonanie nasypu
    - km 5+750 – 5+780
    - km 5+800 – 5+890
    - km 5+915 – 6+000
  • Profilowanie skarp i poboczy
    - km 0+500 – 0+900
    - km 1+000 – 1+350
    - WG-1, WG-2

ODWODNIENIE I PRZEPUSTY

  • Wykonanie drenażu w pasie rozdziału
    - km 3+790 – 4+242
    - km 4+341 – 4+591
    - km 5+526 – 5+576
    - km 5+626 – 5+698

PODBUDOWY

  • Zagęszczanie warstwy odsączającej
    - km 3+650 – 3+730
    - WM-3, WM-4
  • Układanie warstwy odsączającej
    - km 3+650 – 3+730
  • Oczyszczenie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 0+010 – 1+380
    - km 4+700 – 5+090
  • Oczyszczenie międzywarstwowe podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 0+010 – 0+450
    - km 1+980 – 2+300
  • Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 0+010 – 1+380
    - km 4+700 – 5+090
  • Skropienie międzywarstwowe podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 0+010 – 0+450
    - km 1+980 – 2+300
  • Zagęszczanie i profilowanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 0+000 – 1+350
    - km 2+000 – 2+380
    - km 4+750 – 5+000
    - WG-1, WG-2
  • Profilowanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 0+700 – 1+300
    - WG-1, WG-2
  • Układanie warstwy piasku do stabilizacji cementem
    - km 3+605 – 3+730
    - WM-3, WM-4
  • Układanie 1 warstwy podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 0+480 – 1+050
    - km 1+120 – 1+380
    - km 1+980 – 2+300
    - km 3+300 – 3+540
    - km 4+690 – 5+040
  • Układanie 2 warstwy podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 0+010 – 0+340
    - km 2+750 – 2+950
  • Prace przygotowawcze do ułożenia 2 warstwy podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 0+010 – 0+450
  • Transport kruszywa na podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - z węzła Głębokie na km 3+600

ELEMENTY ULIC

  • Układanie krawężników trapezowych
    - km 0+500 – 1+300
    - km 2+000 – 2+300
    - WG-1, WG-2

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE

  • Humusowanie skarp, rowów i poboczy
    - km 0+000 – 0+500
    - km 1+300 – 2+000
    - km 2+900 – 3+250
    - km 4+750 – 5+000
  • Obsiew skarp
    - km 2+900 – 3+100
    - km 4+750 – 4+950
  • Hydroobsiew
    - km 4+200 – 4+700

ROBOTY MOSTOWE

  • Wykonanie zasypek przyczółków
    - WD-3
  • Montaż kotew talerzowych
    - MD-1
  • Zbrojenie ustroju nośnego
    - MD-1
  • Zbrojenie płyty przejściowej
    - MD-1
    - WD-2
  • Montaż szalunku płyty przejściowej
    - WD-2
  • Betonowanie płyty przejściowej
    - WD-2
  • Betonowanie kap chodnikowych
    - WD-2
  • Pielęgnacja betonu kapy chodnikowej
    - WD-2
  • Montaż szalunku ustroju nośnego
    - MD-1
  • Betonowanie ustroju nośnego sekcji przęsłowych F4-F3, F6-F4 oraz sekcji podporowej F6, F7, F8
    - MD-1
  • Pielęgnacja betonu ustroju nośnego sekcji przęsłowych F6-F3, F8-F4 oraz sekcji podporowej F9, F8, F7, F6
    - MD-1
  • Montaż wpustów i sączków
    - MD-1
  • Montaż szalunku kap chodnikowych
    - WD-2
  • Betonowanie wnęk dylatacyjnych
    - WD-2
  • Wykonanie betonu wyrównawczego pod fundamenty
    - PG-3
  • Zabezpieczenie antykorozyjne styków montażowych konstrukcji sekcji 1
    -MD-1

ROBOTY BRANŻOWE
ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE

  • Regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej
    - WM-3, WM-4
  • Wykonanie prób szczelności wpustów i przykanalików kanalizacji deszczowej
    - km 5+830 – 5+870
    - km 0+519
    - km 0+569
  • Montaż krat żeliwnych na studzienkach wpustowych
    - km 0+800 – 1+260
  • Montaż wpustu kanalizacji deszczowej
    - km 3+623
  • Montaż płyt i pierścienia odciążającego na wpuście kanalizacji deszczowej
    - km 2+035
  • Wykonanie prób szczelności kolektora kanalizacji deszczowej
    - DW 137
  • Montaż przykanalika kanalizacji deszczowej
    - WM-4

ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE
OŚWIETLENIE

  • Przebudowa kolizji nr 1 – układanie kabla OKD
    - węzeł Głębokie
  • Przebudowa kolizji nr 1 – montaż rur osłonowych RHDPE
    - węzeł Głębokie
  • Montaż linii kablowej
    - przy istniejącym węźle Północ

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 38,60 %
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 51,58 %
  • Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem: 49,71 %

NAZWA
JEDN. MIARY
WYKONANIE ŁĄCZNE
Roboty drogowe
%
51,44
Roboty przygotowawcze
%
119,37
Roboty ziemne
%
67,45
Odwodnienie i przepusty
%
64,52
Podbudowy
%
54,63
Nawierzchnia
%
6,96
Roboty wykończeniowe
%
21,01
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
%
0,00
Elementy ulic
%
42,67
Roboty inne
%
12,70
Roboty mostowe
%
83,91
Roboty sanitarne
%
80,37
Odwodnienie
%
75,80
Sieci wodno – kanalizacyjne
%
100,00
Sieć gazowa
%
100,00
Roboty elektroenergetyczne
%
19,65
Oświetlenie
%
2,02
Przebudowy kolizji elektroenergetyczne
%
96,51
Roboty telekomunikacyjne
%
86,94
Zieleń drogowa
%
0,00

ZAANGAŻOWANIE PERSONELU ORAZ SPRZĘTU (ŚREDNIA)

  • zasoby ludzkie: 171 osób
  • sprzęt: 65 jednostek

Stan na 30.11.2015

W okresie sprawozdawczym występowały dość sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót, z wyłączeniem kilku dni z opadami deszczu. Realizowano prace z pozycji robót drogowych, mostowych, sanitarnych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych. Wykonywano m.in. warstwę odsączającą, stabilizację cementem, humusowanie skarp wraz z obsiewem, montaż krawężników, betonowanie płyty przejściowej i ustroju nośnego obiektu MD-1, obciążenie próbne pali CFA, przebudowę kolizji telekomunikacyjnej i montaż kabla oświetleniowego.

ROBOTY DROGOWE
ROBOTY ZIEMNE

  • Uzupełnianie pasa rozdziału
    - km 0+200 – 0+400
    - km 0+900 – 1+100
    - km 1+200 – 1+350
  • Profilowanie skarp
    - km 1+100 – 1+350
    - km 2+000 – 2+350
  • Roboty ziemne wraz ze skarpowaniem i uzupełnianiem poboczy
    - km 0+500 – 1+300
    - km 2+000 – 2+300
    - WG-1, WG-2
  • Wykonanie nasypu
    - km 5+780 – 5+890
    - km 5+915 – 5+940

ODWODNIENIE I PRZEPUSTY

  • Wykonanie drenażu w pasie rozdziału
    - km 4+591 – 4+690
    - km 4+743 – 5+076
    - km 5+576 – 5+626
    - km 5+698 – 5+728
  • Zasypka i zagęszczanie drenażu w pasie rozdziału
    - km 4+743 – 5+076

PODBUDOWY

  • Zagęszczanie i profilowanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 5+090 – 5+140
    - WG-1, WG-2
  • Oczyszczenie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 1+050 – 1+120
    - km 5+040 – 5+140
    - WG-1, WG-2
  • Skropienie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
    - km 1+050 – 1+120
    - km 5+040 – 5+140
    - WG-1, WG-2
  • Frezowanie podbudowy z betonu asfaltowego
    - km 5+090 – 5+140
  • Układanie stabilizacji cementem wraz z warstwą zabezpieczającą z kruszywa
    - km 3+630 – 3+700
    - WM-3, WM-4,
    - część północna ronda R1

ELEMENTY ULIC

  • Układanie krawężników trapezowych
    - km 0+000 – 0+500
    - km 2+000 – 2+381
    - km 5+500 – 5+750
    - WM-1, WG-1, WG-2

URZĄDZENIA BRD

  • Wykonanie fundamentu pod stację meteo
    - km 2+326

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE

  • Humusowanie skarp z obsiewem
    - km 0+000 – 0+600
    - km 0+900 – 1+300
    - km 1+900 – 2+374
    - WG-1, WG-2
  • Humusowanie skarp
    - km 0+600 – 1+350

ROBOTY MOSTOWE

  • Skuwanie głowic pali CFA
    - PG-3
  • Wykonanie zasypek przyczółków
    - WD-3
  • Montaż kotew talerzowych
    - MD-1
  • Zbrojenie ustroju nośnego
    - MD-1
  • Montaż szalunku płyty przejściowej
    - MD-1
  • Betonowanie płyty przejściowej
    - MD-1
  • Demontaż szalunku kap chodnikowych
    - WD-2
  • Betonowanie ustroju nośnego sekcji przęsłowych F3-F2, F2-P1 oraz sekcji podporowej F5, F4, F3
    - MD-1
  • Montaż szalunku ustroju nośnego
    - MD-1
  • Pielęgnacja betonu ustroju nośnego sekcji przęsłowych F5-F2, F3-P1 oraz sekcji podporowej F7, F6, F5, F4, F3
    - MD-1
  • Montaż wpustów i sączków
    - MD-1
  • Przygotowanie stanowiska pod próbne obciążenie pali CFA
    - PG-3
  • Próbne obciążenie pali CFA
    - PG-3
  • Demontaż konstrukcji wsporczej po próbnym obciążeniu pali CFA
    - PG-3

ROBOTY BRANŻOWE
ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE

  • Montaż krat żeliwnych na studzienkach wpustowych
    - km 2+032 – 2+295
    - km 5+470 – 5+626
  • Montaż osadników przy studniach w rowie
    - km 0+617
    - km 0+743
    - km 4+706 – 3+128
    - DZ-2 km 0+110
    - km 0+416
    - DW 137

ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE
OŚWIETLENIE

  • Montaż linii kablowej oświetlenia drogowego
    - km 0+000 – 0+100
    - km 0+900 – 1+065
    - km 1+100 – 1+750
  • Wykop pod linie kablową oświetlenia kablowego
    - km 0+000 – 0+200
    - km 1+450 – 1+750
  • Zasypka i zagęszczanie kabla oświetleniowego
    - km 0+750 – 1+100
    - km 1+200 – 1+750
  • Montaż rury osłonowej na kabel oświetleniowy
    - km 3+626

ROBOTY TELEKOMUNIKACYJNE

  • Przebudowa kolizji teletechnicznej nr 1 – montaż kabla
    - węzeł Głebokie

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 40,19 %
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 54,62 %
  • Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem: 50,44 %

NAZWA
JEDN. MIARY
WYKONANIE ŁĄCZNE
Roboty drogowe
%
52,05
Roboty przygotowawcze
%
119,37
Roboty ziemne
%
67,53
Odwodnienie i przepusty
%
68,88
Podbudowy
%
65,21
Nawierzchnia
%
6,96
Roboty wykończeniowe
%
30,78
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
%
0,00
Elementy ulic
%
50,92
Roboty inne
%
12,70
Roboty mostowe
%
85,24
Roboty sanitarne
%
80,49
Odwodnienie
%
75,94
Sieci wodno – kanalizacyjne
%
100,00
Sieć gazowa
%
100,00
Roboty elektroenergetyczne
%
22,31
Oświetlenie
%
5,30
Przebudowy kolizji elektroenergetyczne
%
96,51
Roboty telekomunikacyjne
%
91,79
Zieleń drogowa
%
0,00

Ostatnio dodane