W okresie sprawozdawczym występowały dość sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót. Realizowano prace z pozycji robót drogowych, mostowych, sanitarnych i elektroenergetycznych. Wykonywano m.in. humusowanie, drenaż, profilowanie skarp, poboczy i pasa rozdziału, budowę nasypu, zasypki obiektu PG-3, szalunki kap chodnikowych obiektu MD-1, betonowanie kap chodnikowych przy przyczółkach obiektu WD-2, montaż elementów odwodnienia i oświetlenia.
ROBOTY DROGOWE
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Rozbiórka barier stalowych
- km 0+000 – 1+800
- km 0+000 – 1+300
- Rozbiórka nawierzchni drogi leśnej
- km 0+700
ROBOTY ZIEMNE
- Roboty ziemne wraz z profilowaniem i zagęszczeniem poboczy i pasa rozdziału
- km 0+000 – 1+300
- km 1+350 – 2+300
- km 2+700 – 3+550
- km 3+700 – 5+550
- droga leśna
- ciąg pieszo-rowerowy PP-2,
- droga czołgowa 0+000 – 0+017
- Przygotowanie podłoża pod chodnik
- DW 137
- Zagęszczanie pasa rozdziału
- km 1+350 – 2 +300
- km 5+700 – 6+100
- Roboty ziemne wraz z profilowaniem i zagęszczaniem poboczy
- km 2+700 – 3+550
- km 4+500 – 5+500
- droga leśna, ciąg pieszo rowerowy PP-1, PP-2
- Przygotowanie podłoża pod konstrukcję nawierzchni (warstwa podsypki piaskowej)
- ciąg pieszo rowerowy PP-1, PP-2
- Prace przygotowawcze pod wykonanie konstrukcji przewiązek awaryjnych
- km 1+700 – 1+800,
- km 4+240 – 4+350
ODWODNIENIA I PRZEPUSTY
- Zasypka i zagęszczanie drenażu
- WM-3
PODBUDOWY
- Układanie warstwy odsączającej
- droga czołgowa 0+000 – 0+017
- Wykonanie w-wy gruntu stabilizowanego cementem
- MD-1
NAWIERZCHNIE
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
- ciąg pieszo rowerowy PP-1
ELEMENTY ULIC
- Układanie obrzeży betonowych
- ciąg pieszo rowerowy PP-1
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
- Układanie ścieków korytkowych
- pas rozdziału łącznica WM-1, WM-2
- ciąg pieszo rowerowy PP-1
- Wykonanie ścieków skarpowych
- km 0+000 – 0+700
- WM-2, WM-3, WM-4
- Umocnienie dna rowów przy wylotach ścieków skarpowych
- 0+000 – 0+700
- km 0+000 – 0+300
- Humusowanie skarp i poboczy
- km 1+350 – 2+300
- km 3+840 – 4+200
- WM-1, WM-2, WM-3, WM-4
- km 0+500 – 1+000
- Umocnienie wlotów i wylotów ścieków skarpowych oraz dna rowu
- km 0+000 – 0+700
- WM-2, WM-3, WM-4
- Umocnienie dna rowu – prace przygotowawcze
- km 0+220 – 0+260
ROBOTY INNE
a) Prace naprawcze tymczasowego ogrodzenia dla płazów
- cała budowa
ROBOTY MOSTOWE
- Demontaż ścianek technologicznych
- PG-3
- Zbrojenie kap chodnikowych skrzydeł przyczółków
- WD-2
- Montaż szalunku kap chodnikowych
- MD-1
- Montaż szalunku wnęk dylatacyjnych
- MD-1
- Montaż szalunku, betonowanie i pielęgnacja betonu kap chodnikowych skrzydeł przyczółków
- WD-2
- Prace przygotowawcze pod układanie geomembrany
- PG-3
- Zasypanie konstrukcji obiektu
- PG-3
- Prace przygotowawcze pod montaż szalunku wnęk dylatacyjnych
- MD-1
- WD-2
ROBOTY BRANŻOWE
ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE
OŚWIETLENIE
- Zasypka i zagęszczenie kabla oświetleniowego
- km 2+800 -2+950
- WM-1
- Przestawienie istniejących słupów oświetlenia drogowego
- węzeł Głębokie
- Wykop pod kabel oświetleniowy wraz z montażem kabla, zasypką i zagęszczeniem
- WM-1,
- km 2+800 -2+950
- Wykop pod kabel oświetleniowy
- km 2+950 – 3+550
- WM-1
- DW 137 rondo zachodnie część południowa
- Montaż fundamentów słupów oświetleniowych
- WM-3, WM-4
ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE
- Montaż wpustu kanalizacji deszczowej
- droga leśna
- Montaż przykanalików kanalizacji deszczowej
- km 5+802
- Montaż płyt i pierścienia odciążającego na wpustach kanalizacji deszczowej
- WM-4
- Obsypka i zasypka studni betonowej
- km 5+802
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
- Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 49,84 %
- Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 62,59 %
- Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem: 51,89 %

Zaangażowanie personelu oraz sprzętu (średnia)
- zasoby ludzkie: 101 osób
- sprzęt: 35 jednostek
Galeria zdjęć
II jezdnia obwodnicy Międzyrzecza