Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 15.02.2016

Opracowanie obejmuje informacje dotyczące budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej S3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól od km 272+650 do km 286+043, wraz z węzłami drogowymi, obiektami mostowymi i robotami branżowymi. W okresie od 8 do 14 lutego 2016 roku Wykonawca prowadził roboty, którym towarzyszyły zmienne warunki atmosferyczne.


ROBOTY DROGOWE

  • roboty ziemne – nasyp dociążający z dokopu: 275+025 – 277+075, wymiana     gruntu: 282+620 – 282+900, wykop: 283+200 – 283+640, nasyp z dokopu
  • roboty przygotowawcze – geodezja, zdjęcie warstwy humusu

PRZEPUSTY

  • przepusty z prefabrykowanych kręgów betonowych

ROBOTY MOSTOWE

  • obiekt PZ-1 – zasypanie wykopów przy fundamentach, zbrojenie korpusu podpory 3, ułożenie i zagęszczenie warstwy z betonu klasy B15 (C12/15) pod P1, wykonanie łupów podpór pośrednich;
  • obiekt MS-4 etap I – wykonanie wykopów w gruncie kategorii I-IV (stanowisko do nasuwki, wbicie ścianki stalowej (P4);
  • obiekt MS-4A – zbrojenie ławy fundamentowej podpór pośrednich (P4, P6), ułożenie i zagęszczenie warstwy z betonu klasy B15 (C12/15) pod fundament P11, betonowanie korpusu podpór pośrednich  (P8), betonowanie fundamentu podpory pośredniej (P6)
  • obiekt PZ-5 – montaż desek gzymsowych

ROBOTY BRANŻOWE

  • odwodnienie branża kanalizacyjna deszczowa
  • odwodnienie branża kanalizacja sanitarna
  • przebudowa i zabezpieczenie urządzeń elektroenergetycznych

Stan na 28.02.2016

Opracowanie obejmuje informacje dotyczące budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej S3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól od km 272+650 do km 286+043, wraz z węzłami drogowymi, obiektami mostowymi i robotami branżowymi. W okresie od 22 do 28 lutego 2016 roku Wykonawca prowadził roboty, którym towarzyszyły zmienne warunki atmosferyczne.


ROBOTY DROGOWE

  • roboty ziemne – wymiana gruntu 282+900 – 282+950, nasyp dociążający z humusu     282+200-282+620, rozbiórka nasypu dociążającego 279+700-280+340,
  • roboty przygotowawcze – geodezja,

PRZEPUSTY

  • przepusty z prefabrykowanych kręgów betonowych,
  • przepusty z prefabrykatów żelbetowych,

ROBOTY MOSTOWE

  • obiekt PZ-1 – zbrojenie korpusu przyczółka (P3), zbrojenie ławy fundamentowej podpory P1, wykonanie fundamentu przyczółka,
  • obiekt MS-4 etap I – wykonanie wykopów w gruncie kategorii I-V (stanowisko do nasuwki,
  • obiekt MS-4A – zbrojenie ławy fundamentowej podpór pośrednich (P4), zbrojenie filarów podpór pośrednich (P6),zbrojenie ławy przyczółku (P11), betonowanie filaru podpory pośredniej (P7),

ROBOTY BRANŻOWE

  • odwodnienie branża kanalizacyjna deszczowa
  • odwodnienie branża kanalizacja sanitarna

Ostatnio dodane