W okresie sprawozdawczym występowały sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót. Realizowano prace z pozycji robót drogowych, mostowych, sanitarnych i elektroenergetycznych. Wykonywano m.in. prace związane z przebudową DW 137 wraz z budową rond, roboty bitumiczne, profilowanie i humusowanie skarp, izolacje obiektu MD-1, montaż elementów odwodnienia i oświetlenia.
ROBOTY DROGOWE
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Rozbiórka nawierzchni bitumicznej istniejącej jezdni (DW 137 km 0+180 – 0+450 str. P)
- Rozbiórka podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie istniejącej jezdni (DW 137 km 0+180 – 0+450 str. P)
ROBOTY ZIEMNE
- Wykonanie wykopu (DW 137 km 0+180 – 0+450 str. P)
- Profilowanie skarp (WM-1, WM-2 – DW 137, WM-3, WM km 2+700 – 3+600 str. P)
- Profilowanie przeciwskarp (WM-1, WM-2 – DW 137, WM-3)
- Profilowanie terenów płaskich (WM-1, WM-2 – DW 137, WM-3, WM-4)
- Profilowanie rowów (WM-1, WM-2 – DW 137, WM-3, WM-4 km 2+700 – 3+600 str. P)
- Profilowanie i zagęszczanie pasa rozdziału km 0+450 – 0+860)
- Zagęszczanie pasa rozdziału (WM-1, WM-2, WM-4)
PODBUDOWY
- Oczyszczenie I warstwy podbudowy z betonu asfaltowego (km 2+960 – 3+100, km 5+510 – 5+885)
- Skropienie ławy betonowej przy krawężniku (km 5+510 – 5+885)
- Oczyszczenie warstwy wiążącej (km 0+000 – 2+300)
- Skropienie I warstwy podbudowy z betonu asfaltowego (km 2+960 – 3+490, km 5+510 – 5+885)
- Skropienie warstwy wiążącej (WM-4 km 0+130 – 0+290)
- Wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem z warstwą zabezpieczającą z kruszywa (DW 138 km 0+180 – 0+450 str. P, DZ-3 km 0+000 – 0+041)
- Oczyszczenie II w-wy podbudowy z betonu asfaltowego (km 0+600 – 1+000, km 1+480 – 1+580, km 2+700 – 3+200, km 4+610 – 5+140, km 5+510 – 5+885)
- Układanie II warstwy podbudowy z betonu asfaltowego (km 2+960 – 3+490, km 3+610 – 3+750, km 4+690 – 5+140, km 5+510 – 5+885)
- Oczyszczanie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego (WG-1, WM-1, WM-2, WM-3, WM-4, km 2+960 – 3+127)
- Skropienie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego (WG-1)
- Skropienie II warstwy podbudowy z betonu asfaltowego (km 0+600 – 1+000)
- Układanie I w-wy podbudowy z betonu asfaltowego (km 5+510 – 5+885)
NAWIERZCHNIE
- Układanie warstwy wiążącej (WG-1, WG-2 km 0+010 – 1+060)
- Ułożenie warstwy ścieralnej – odcinek próbny (km 1+580 – 1+640)
- Układanie nawierzchni z kostki brukowej chodnik (DW 137)
- Układanie warstwy ścieralnej (WM-4 km 0+130 – 0+290)
- Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rondo R1
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
- Umocnienie wlotów i wylotów na przepustach (km 5+295)
- Umocnienie dna rowu przy ściekach skarpowych (WM-2)
- Hydroobsiew cała budowa
- Wykonanie ścieków skarpowych (WM-2)
- Umocnienie dna rowu (km 0+360 – 0+370, WM-3, WM-4)
- Humusowanie skarp i rowów (WM-2, WM-4)
- Humusowanie terenów płaskich (km 2+700 – 3+600 str. P, WM-2, WM-4)
URZĄDZENIA BRD
- Montaż ogrodzenia (km 0+000 – 0+520 str. P, km 0+885 – UOD str. L, km 1+100 – 1+750 str. P, WG-1)
EELEMENTY ULIC
- Układanie obrzeży betonowych (rondo R1 i R2)
ROBOTY INNE
- Montaż płotków naprowadzających dla płazów (km 0+600 – 0+800 (zbiornik))
ROBOTY MOSTOWE
- Wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej (MD-1)
- Wykonanie antykorozji powierzchni betonowych – prace przygotowawcze (MD-1, WD-2)
- Montaż kolektora odwodnieniowego – prace przygotowawcze (MD-1)
ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE
OŚWIETLENIE
- Wykonanie wykopu pod kabel oświetleniowy (rejon km 0+000)
- Układanie kabla oświetleniowego (rejon km 0+000)
- Montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe (rejon km 0+000)
- Montaż słupów oświetleniowych (rejon km 0+000)
- Regulacja pionowa słupów oświetleniowych (rejon km 0+000)
ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE
- Montaż wpustów kanalizacji deszczowej (DW 137 R1)
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
- Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 57,90 %
- Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 65,10 %
- Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem: 59,49 %