Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x

Stan na 15.06.2016

W okresie sprawozdawczym występowały umiarkowane warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót. Realizowano prace z pozycji robót drogowych, mostowych, sanitarnych i elektroenergetycznych. Wykonywano m. in. roboty bitumiczne, w tym układanie warstwy ścieralnej wraz z oznakowaniem poziomym, przebudowę DW 137 z budową rond, montaż oznakowania pionowego i ogrodzenia, zabezpieczenia antykorozyjne powierzchni betonowych obiektów mostowych, nawierzchnię kap chodnikowych, umocnienia stożków skarpowych oraz montaż elementów odwodnienia i oświetlenia.


WYMAGANIA OGÓLNE

  • Przygotowanie do wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu - km 0+000 – 1+750

ROBOTY DROGOWE
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE

  • Frezowanie warstwy ścieralnej istniejącej jezdni - łącznice węzła „Głębokie”

ROBOTY ZIEMNE

  • Wykonanie nasypu z materiału pochodzącego z wykopu - wyspa centralna ronda R1
  • Wykonanie wykopu
        - DW 137 km 0+180 – 0+450
  • Profilowanie skarp i poboczy
        - km 5+400 – 5+880
  • Profilowanie terenów płaskich
        - km 0+780
  • Profilowanie i zagęszczanie pasa rozdziału
        - km 2+700 – 2+800

PODBUDOWY

  • Oczyszczenie i skropienie podbudowy z KŁSM - km 1+670 – 1+690 (przejazd awaryjny)
        - ciąg pieszo – rowerowy pod obiektem PP-1
  • Skropienie podbudowy z BA
        - km 0+540 – 0+580
        - km 2+680 – 2+970
        - WM-1
  • Skropienie warstwy wiążącej
        - km 0+000 – 2+380
        - km 1+652 – 1+745 (przejazd awaryjny)
    - km 3+127 – 3+556
        - km 3+610 – 5+878
        - km 4+245 – 4+338 (przejazd awaryjny)
    - WG-1, WG-2
        - WM-2, WM-4 km 0+080 – 0+180
  • Oczyszczenie warstw bitumicznych
        - węzeł „Głębokie”
    - km 0+000 – 2+300
        - km 2+660 – 5+880
        - km 1+650 – 1+745 (przejazd awaryjny)
        - km 4+245 – 4+338 (przejazd awaryjny)
        - WG-1, WG-2
        - WM-1, WM-2, WM-4
  • Wykonanie warstwy stabilizacji cementem wraz z warstwa zabezpieczającą
        - DW 137 km 0+10 – 0+450
  • Wykonanie podbudowy z betonu cementowego
        - pierścień ronda R1
  • Zagęszczanie podbudowy z KŁSM
        - DZ-1
        - DW 137 km 0+180 – 0+450 str. L
  • Profilowanie podbudowy z KŁSM
        - DW 137 km 0+180 – 0+450 str. L
  • Układanie podbudowy z BA gr. 18 cm
        - km 1+670 – 1+690 (przejazd awaryjny)
  • Skropienie podbudowy z BA
        - km 1+652 – 1+745 (przejazd awaryjny)
        - km 4+245 – 4+338 (przejazd awaryjny)
  • Układanie warstwy wiążącej
        - km 1+652 – 1+745 (przejazd awaryjny)
        - km 4+245 – 4+338 (przejazd awaryjny)

NAWIERZCHNIE

  • Ułożenie siatki wzmacniającej nawierzchnię - km 2+680 – 2+970
  • Ułożenie warstwy wiążącej
        - 2+680 – 2+970
        - 2+320 – 2+350
        - WM-1
        - WM-2 km 0+140 – 0+380
  • Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej
        - rondo R1
  • Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
        - rondo R1
  • Ułożenie warstwy ścieralnej
        - km 0+000 – 2+380
    - km 5+600 – 5+880
        - WG-1, WG-2
        - WM-4 km 0+080 – 0+180
        - ciąg pieszo – rowerowy pod obiektem PP-1

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE

  • Hydroobsiew - cała budowa
  • Humusowanie terenów płaskich
        - km 0+780
  • Humusowanie skarp i poboczy
        - km 5+400 – 5+880
  • Humusowanie pasa rozdziału
        - km 2+700 – 2+800
        - km 3+500 – 3+557
        - km 3+608 – 3+750
        - km 5+400 – 5+880

URZĄDZENIA BRD

  • Montaż barier ochronnych stalowych - km 5+000 – 5+500
        - WG-1, WG-2
  • Montaż ogrodzenia
        - zbiornik odparowujący
        - km 0+520 – 1+100
        - km 1+400 – 1+750
        - WG-1
        - OUD – 2+200
  • Betonowanie fundamentu pod osłony energochłonne
        - km 0+900
        - km 3+100
  • Wykonanie oznakowania poziomego
        - km 0+000 – 2+380
        - km 5+600 – 5+880
        - WG-1, WG-2
        - WM-4 km 0+080 – 0+276
  • Montaż oznakowania pionowego
        - cała budowa
  • Montaż osłony energochłonnej
        - 0+910

ELEMENTY ULIC

  • Montaż krawężnika betonowego - km 5+500 – 5+520
        - rondo R1, R2
        - WM-1
  • Montaż krawężnika kamiennego
        - rondo R1

ROBOTY INNE

  • Montaż ścianek naprowadzających dla płazów - km 2+280 – 2+390

ROBOTY MOSTOWE

  • Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych - MD-1
        - WD-3
  • Umocnienie stożków skarpowych kostką betonową
        - MD-1, - WD-2, - WD-3
  • Wykonanie nawierzchni kap chodnikowych
        - MD-1
        - WD-2
  • Wykonanie drenażu na płycie pomostowej
        - MD-1
        - WD-2

ROBOTY BRANŻOWE
ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE

  • Montaż przykanalika kanalizacji deszczowej - rondo R1
  • Montaż wpustów kanalizacji deszczowej
        - rondo R1
        - DW 137
  • Montaż studni kanalizacji deszczowej
        - rondo R1, R2
  • Montaż kolektora kanalizacji deszczowej
        - rondo R1
        - DW 137
  • Regulacja wysokościowa krat żeliwnych na wpustach
        - WM-1, WM-2
  • Montaż krat żeliwnych na wpustach
        - DW 137
  • Montaż osadnika i separatora
        - rondo R2

ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE
OŚWIETLENIE

  • Wykonanie fundamentów słupów oświetleniowych - rondo R1
  • Montaż opraw na słupach oświetleniowych
        - PP-1
        - PP-2
        - PG-3
  • Montaż kabla oświetleniowego
        - km 5+400 – 5+860
        - PG-3
        - WD-3
    - rondo R1
  • Montaż kabla zasilającego oświetlenie
        - km 5+400 – 5+860
        - WD-2
  • Montaż rury osłonowej do czujnika stacji METEO   
        - km 2+325
  • Przyłączenie zasilania
        - węzeł „Głębokie”
  • Prace wykończeniowe przy słupach
        - WM-1, WM-2

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu:    61,19 %
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu:     66,34 %
  • Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem    65,16 %

Stan na 30.06.2016

W okresie sprawozdawczym występowały dość sprzyjające warunki atmosferyczne dla prowadzenia robót. Realizowano prace z pozycji robót drogowych, mostowych, sanitarnych i elektroenergetycznych. Wykonywano m. in. roboty bitumiczne, w tym układanie warstwy ścieralnej wraz z oznakowaniem poziomym, montaż oznakowania pionowego i urządzeń brd, przebudowę DW 137 z budową rond, prace wykończeniowe przy obiektach mostowych, montaż elementów odwodnienia i oświetlenia.


WYMAGANIA OGÓLNE 

  • Przygotowanie do wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu  (km 0+000 – 1+750)
  • Transport materiału z rozbiórki (frez) na teren Obwodu Drogowego w Skwierzynie (km 1+500)

ROBOTY DROGOWE
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
 

  • Rozbiórka barier energochłonnych (km 0+020 – 0+200), (km 0+880 – 1+200), (istniejąca S-3 km 0+880 – 1+750)
  • Rozbiórka podbudowy z KŁSM istniejącej jezdni (DW 137 km 0+000 – 0+180 str. P)

ROBOTY ZIEMNE 

  • Wykonanie nasypu z materiału pochodzącego z wykopu (wyspa centralna ronda R1)
  • Wykonanie wykopu (DW 137 km 0+000 – 0+450 str. P)
  • Profilowanie i zagęszczanie skarp i poboczy (km 5+500 – 5+880)
  • Profilowanie terenów płaskich (km 0+780)
  • Profilowanie pasa rozdziału i poboczy (km 0+180 – 0+360)

PODBUDOWY 

  • Oczyszczenie i skropienie podbudowy z KŁSM (DW 137 km 0+180 – 0+450 str. L)
  • Oczyszczenie i skropienie podbudowy z BA (DW 137 km 0+180 – 0+450 str. L)
  • Skropienie warstwy wiążącej (km 2+610 – 4+800), (km 1+652 – 1+745 (przejazd awaryjny), (km 4+245 – 4+338)
  • Oczyszczenie warstwy wiążącej (km 1+652 – 1+745 (przejazd awaryjny), (km 4+245 – 4+338), (istniejąca S3 km 0+000 – 1+750)
  • Układanie podbudowy z BA (DW 137 km 0+180 – 0+450 str. L wraz z rondem R1)
  • Wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem wraz z warstwą zabezpieczającą (DW 137 km 0+180 – 0+450 str. L wraz z rondem R1)

NAWIERZCHNIE 

  • Rozbiórka nawierzchni bitumicznej (istniejąca S3 km 0+150 – 0+460), (DW 137 km 0+000 – 0+180 str. P)
  • Układanie warstwy ścieralnej SMA
        - km 2+380 – 4+400
        - km 4+700 – 5+500
        - km 1+652 – 1+745 (przejazd awaryjny)
        - km 4+245 – 4+338 (przejazd awaryjny)
  • Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej
        - rondo R1
  • Frezowanie nawierzchni
        - istniejąca S3 km 0+000 – 1+750
        - istniejące łącznice węzła Głębokie
  • Ułożenie kostki brukowej betonowej
        - wyspa rozdzielająca rondo R1
  • Układanie warstwy wiążącej
        - WM-1
        - DW 137 km 0+180 – 0+450 str. L wraz z rondem R1

ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 

  • Hydroobsiew (cała budowa)
  • Układanie korytek ściekowych
        - istniejąca S3 km 0+150 – 0+460 str. L
        - istniejąca S3 km 0+860 – 0+992
  • Humusowanie pasa rozdziału
        - km 0+180 – 0+360
  • Koszenie traw
        - km 3+600 – 4+500

URZĄDZENIA BRD

  • Montaż barier energochłonnych (km 0+900 – 0+950)
        - km 2+250 – 2+390
        - km 2+680 – 3+000
        - km 3+400 – 3+700
        - WG-1, WM-2
  • Montaż ogrodzenia
        - km 1+400 – 1+750 str.P
        - WG-1
        - OUD – 2+000 str. L
  • Prace przygotowawcze pod montaż ogrodzenia
        - OUD – 2+000 str. L
  • Wykonanie oznakowania poziomego z taśm wtapianych
        - km 2+380 – 3+700
        - km 4+700 – 5+500
  • Montaż oznakowania pionowego
        - cała budowa
  • Montaż osłony energochłonnej
        - 0+910

ELEMENTY ULIC

  • Ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej (pierścień ronda R1)

ROBOTY MOSTOWE

  • Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych
  • MD-1
        - PG-3
        - WD-3
        - WD-2
  • Umocnienie stożków skarpowych kostką betonową
    - WD-3
    - MD-1
    - WD-2
  • Montaż wpustów
        - MD-1
        - WD-2
  • Wykonanie schodów skarpowych
        - WD-2
  • Umocnienie skarp przy wieńcach kostką kamienną 14/16 na zaprawie cementowej
        - PP-1
        - PP-2
  • Wykonanie nawierzchni kap chodnikowych
        - MD-1
  • Prace przygotowawcze pod wykonanie antykorozji powierzchni betonowych
        - PP-1 i PP-2

ROBOTY BRANŻOWE

ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE

  • Montaż kolektora DN250 kanalizacji deszczowej (DW 137)
  • Montaż kolektora DN300 kanalizacji deszczowej (DW 137)
  • Montaż studni kanalizacji deszczowej
        - DW 137
  • Montaż krat żeliwnych na wpustach kanalizacji deszczowej
        - WM-1, WM-2
        - DW 137
  • Regulacja wysokościowa studni kanalizacji deszczowej
        - DW 137
  • Montaż włazów żeliwnych na studniach kanalizacji deszczowej
        - DW 137
  • Montaż wpustu kanalizacji deszczowej
        - DW 137 rejon ronda R2
        - km 0+367
  • Montaż płyt i pierścieni odciążających na wpustach kanalizacji deszczowej
        - km 0+800 – 0+920
  • Montaż przykanalików kanalizacji deszczowej
        - DW 137 rejon ronda R2
  • Zasypka i zagęszczenie wpustów kanalizacji deszczowej
        - DW 137 rejon ronda R2
  • Zasypka i zagęszczenie przykanalików kanalizacji deszczowej
        - DW 137 rejon ronda R2

ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE
OŚWIETLENIE

  • Montaż słupów oświetleniowych (WD-2), (DW 137) (km 5+200 – 5+800)
  • Wykop pod kabel oświetleniowy
        - rejon km 0+000
        - km 0+000 – 0+500
        - DW 137
  • Układanie kabla oświetleniowego
        - rejon km 0+000
        - km 0+000 – 0+500
        - DW 137
  • Prace wykończeniowe przy słupach oświetleniowych
        - km 5+200 – 5+800

ZAAWANSOWANIE ROBÓT

  • Zaawansowanie czasowe Kontraktu:    62,78 %
  • Zaawansowanie finansowe Kontraktu:     70,53 %
  • Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem    69,34 %

 

Ostatnio dodane