WYMAGANIA OGÓLNE
- Przygotowanie do wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu - km 0+000 – 1+750
ROBOTY DROGOWE
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- Frezowanie warstwy ścieralnej istniejącej jezdni - łącznice węzła „Głębokie”
ROBOTY ZIEMNE
- Wykonanie nasypu z materiału pochodzącego z wykopu - wyspa centralna ronda R1
- Wykonanie wykopu
- DW 137 km 0+180 – 0+450 - Profilowanie skarp i poboczy
- km 5+400 – 5+880 - Profilowanie terenów płaskich
- km 0+780 - Profilowanie i zagęszczanie pasa rozdziału
- km 2+700 – 2+800
PODBUDOWY
- Oczyszczenie i skropienie podbudowy z KŁSM - km 1+670 – 1+690 (przejazd awaryjny)
- ciąg pieszo – rowerowy pod obiektem PP-1 - Skropienie podbudowy z BA
- km 0+540 – 0+580
- km 2+680 – 2+970
- WM-1 - Skropienie warstwy wiążącej
- km 0+000 – 2+380
- km 1+652 – 1+745 (przejazd awaryjny)
- km 3+127 – 3+556
- km 3+610 – 5+878
- km 4+245 – 4+338 (przejazd awaryjny)
- WG-1, WG-2
- WM-2, WM-4 km 0+080 – 0+180 - Oczyszczenie warstw bitumicznych
- węzeł „Głębokie”
- km 0+000 – 2+300
- km 2+660 – 5+880
- km 1+650 – 1+745 (przejazd awaryjny)
- km 4+245 – 4+338 (przejazd awaryjny)
- WG-1, WG-2
- WM-1, WM-2, WM-4 - Wykonanie warstwy stabilizacji cementem wraz z warstwa zabezpieczającą
- DW 137 km 0+10 – 0+450 - Wykonanie podbudowy z betonu cementowego
- pierścień ronda R1 - Zagęszczanie podbudowy z KŁSM
- DZ-1
- DW 137 km 0+180 – 0+450 str. L - Profilowanie podbudowy z KŁSM
- DW 137 km 0+180 – 0+450 str. L - Układanie podbudowy z BA gr. 18 cm
- km 1+670 – 1+690 (przejazd awaryjny) - Skropienie podbudowy z BA
- km 1+652 – 1+745 (przejazd awaryjny)
- km 4+245 – 4+338 (przejazd awaryjny) - Układanie warstwy wiążącej
- km 1+652 – 1+745 (przejazd awaryjny)
- km 4+245 – 4+338 (przejazd awaryjny)
NAWIERZCHNIE
- Ułożenie siatki wzmacniającej nawierzchnię - km 2+680 – 2+970
- Ułożenie warstwy wiążącej
- 2+680 – 2+970
- 2+320 – 2+350
- WM-1
- WM-2 km 0+140 – 0+380 - Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej
- rondo R1 - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
- rondo R1 - Ułożenie warstwy ścieralnej
- km 0+000 – 2+380
- km 5+600 – 5+880
- WG-1, WG-2
- WM-4 km 0+080 – 0+180
- ciąg pieszo – rowerowy pod obiektem PP-1
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
- Hydroobsiew - cała budowa
- Humusowanie terenów płaskich
- km 0+780 - Humusowanie skarp i poboczy
- km 5+400 – 5+880 - Humusowanie pasa rozdziału
- km 2+700 – 2+800
- km 3+500 – 3+557
- km 3+608 – 3+750
- km 5+400 – 5+880
URZĄDZENIA BRD
- Montaż barier ochronnych stalowych - km 5+000 – 5+500
- WG-1, WG-2 - Montaż ogrodzenia
- zbiornik odparowujący
- km 0+520 – 1+100
- km 1+400 – 1+750
- WG-1
- OUD – 2+200 - Betonowanie fundamentu pod osłony energochłonne
- km 0+900
- km 3+100 - Wykonanie oznakowania poziomego
- km 0+000 – 2+380
- km 5+600 – 5+880
- WG-1, WG-2
- WM-4 km 0+080 – 0+276 - Montaż oznakowania pionowego
- cała budowa - Montaż osłony energochłonnej
- 0+910
ELEMENTY ULIC
- Montaż krawężnika betonowego - km 5+500 – 5+520
- rondo R1, R2
- WM-1 - Montaż krawężnika kamiennego
- rondo R1
ROBOTY INNE
- Montaż ścianek naprowadzających dla płazów - km 2+280 – 2+390
ROBOTY MOSTOWE
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych - MD-1
- WD-3 - Umocnienie stożków skarpowych kostką betonową
- MD-1, - WD-2, - WD-3 - Wykonanie nawierzchni kap chodnikowych
- MD-1
- WD-2 - Wykonanie drenażu na płycie pomostowej
- MD-1
- WD-2
ROBOTY BRANŻOWE
ROBOTY SANITARNE
ODWODNIENIE
- Montaż przykanalika kanalizacji deszczowej - rondo R1
- Montaż wpustów kanalizacji deszczowej
- rondo R1
- DW 137 - Montaż studni kanalizacji deszczowej
- rondo R1, R2 - Montaż kolektora kanalizacji deszczowej
- rondo R1
- DW 137 - Regulacja wysokościowa krat żeliwnych na wpustach
- WM-1, WM-2 - Montaż krat żeliwnych na wpustach
- DW 137 - Montaż osadnika i separatora
- rondo R2
ROBOTY ELEKTROENERGETYCZNE
OŚWIETLENIE
- Wykonanie fundamentów słupów oświetleniowych - rondo R1
- Montaż opraw na słupach oświetleniowych
- PP-1
- PP-2
- PG-3 - Montaż kabla oświetleniowego
- km 5+400 – 5+860
- PG-3
- WD-3
- rondo R1 - Montaż kabla zasilającego oświetlenie
- km 5+400 – 5+860
- WD-2 - Montaż rury osłonowej do czujnika stacji METEO
- km 2+325 - Przyłączenie zasilania
- węzeł „Głębokie” - Prace wykończeniowe przy słupach
- WM-1, WM-2
ZAAWANSOWANIE ROBÓT
- Zaawansowanie czasowe Kontraktu: 61,19 %
- Zaawansowanie finansowe Kontraktu: 66,34 %
- Zaawansowanie rzeczowe Robót ogółem 65,16 %