ROBOTY DROGOWE
Roboty prowadzone były w poniżej wymienionym asortymencie:
- Dział ogólny: nie prowadzono robót,
- Roboty przygotowawcze: rozbiórka nawierzchni – przygotowanie pod włączenie do istniejącej jezdni, zdjęcie warstwy humusu,
- Roboty ziemne: wykonanie wykopu, wykonanie wykopu – przygotowanie odwodnienia, wywóz gruntu nieprzydatnego (wymiana gruntu), wykonanie nasypu, wykonywanie nasypu z dokopu, wykonanie nasypu z wykopu, profilowanie i zagęszczenie nasypu GWN, profilowanie i zagęszczenie KRZ, układanie georusztów, układanie geosiatki Secugrid 40/20, układanie maty drenażowej, skarpowanie i profilowanie skarp, wykonywanie wykopu pod GWN, układanie geowłókniny, przygotowanie pod włączenie do istniejącej jezdni GWN, wykonywanie nasypu w pasie rozdziału, układanie georusztu jednokierunkowego,
- Odwodnienie korpusu drogowego: nie prowadzono robót,
- Podbudowy: wykonywanie stabilizacji cementem, wykonywanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, profilowanie i zagęszczenie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonywanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonywanie warstwy odsączającej, odcinek próbny z betonu asfaltowego, wykonywanie nasypu z dokopu pod warstwą odsączającą, wykonywanie podbudowy z kruszywa łamanego pod ułożenie korytek ściekowych, zagęszczenie podbudowy z kruszywa łamanego, przygotowanie pod włączenie do istniejącej jezdni (stabilizacja cementem),
- Roboty wykończeniowe: układanie krawężnika, układanie korytek, wykonywanie ścieku w rejonie wpustu, wykonywanie połączeń ścieków
ROBOTY MOSTOWE
Prowadzone roboty na obiekcie
- M-1 związane były z realizacją programu naprawczego łuków, zbrojeniem płyty pomostu – przęsło F7 - F8 – faza 24, 25 i 26, betonowaniem płyty pomostu – przęsło F8-F9 – faza 24, 25 i 26, betonowaniem strefy zamykającej płyty pomostu ustroju nośnego nad podporą F10, montażem poprzecznic podwieszanych, frezowaniem rury podpory tymczasowej w rzece Warcie, dostawą dźwigara D3P, śrutowaniem pod kapy chodnikowe – sekcja 2, szalowaniem i zbrojeniem strefy dylatacyjnej oraz ścianki zaplecznej P13, przejazdem wózka do betonowania płyty pomostu, przygotowaniem i szlifowaniem powierzchni ustroju nośnego, pracami porządkowymi w obrębie obiektu;
- na obiekcie WD-1 wykonywaniem izolacji z papy termozgrzewalnej na ściance żwirowej i płycie przejściowej P5, wykonaniem hydroizolacji termozgrzewalnej – uszczelnienie styku dylatacji pod skrzydłami, montażem krawężników na skrzydłach przyczółka P1 oraz krawężników zanikających, wykonywaniem warstwy asfaltu lanego na ustroju nośnym, przygotowaniem powierzchni podpór i ustroju nośnego pod malowanie;
- na obiekcie WD-2 przygotowaniem powierzchni podpór i ustroju nośnego pod malowanie, profilowaniem nasypu pod deskowanie schodów skarpowych;
- na obiekcie WD-3A przygotowaniem powierzchni podpór pod malowanie;
- na obiekcie WD-3B przygotowaniem powierzchni podpór pod malowanie;
- na obiekcie WD-4 układaniem krawężnika kamiennego, montażem podestów roboczych pod deskowanie kap chodnikowych, montażem elementów kotew talerzowych, montażem zbrojenia kap chodnikowych, montażem krawężników na ustroju nośnym, przygotowaniem powierzchni podpór i ustroju nośnego pod malowanie, montażem desek gzymsowych, rozbiórką platform z płyt drogowych;
- na obiekcie WD-5 przygotowaniem powierzchni ustroju przed wykonywaniem izolacji z papy termozgrzewalnej, przygotowaniem powierzchni podpór i ustroju nośnego pod malowanie, wykonywaniem izolacji z papy termozgrzewalnej na ściance żwirowej i płycie przejściowej P5, spoinowaniem krawężników;
- na obiekcie WD-6 wykonywanie zasypki za przyczółkiem P4 i P1, obcięciem ścianek szczelnych przy F3, rozbiórką platformy przy P4 – przygotowanie do odtworzenia rowu wzdłuż nasypu kolejowego, odtworzeniem rowu wzdłuż nasypu kolejowego, przygotowaniem powierzchni podpór i ustroju nośnego pod malowanie, obcięciem ścianek szczelnych przy F2, rozbiórką platformy przy podporze P1;
- na obiekcie WD-7 wykonywaniem izolacji zgrzewalnej za ścianką zapleczną P2, wykonywaniem izolacji cienkiej płyty przejściowej P2, przygotowaniem powierzchni przyczółków przed wykonaniem powłoki antykorozyjnej;
- na obiekcie WD-8 nie prowadzono robót;
- na obiekcie WD-9 wykonaniem warstwy asfaltu lanego na ustroju nośnym, przygotowaniem powierzchni betonowych przed malowaniem, profilacją stożków P1 i P4, pracami przygotowawczymi do wykonania murku oporowego i umocnienia stożków (profilowanie stożków podpór), zabetonowaniem murków oporowych umocnienia stożków P1 i P4.
ROBOTY BRANŻOWE I LIKWIDACJA KOLIZJI
- Przebudowa kanalizacji deszczowej i sanitarnej – nie prowadzono robót.
- Przebudowa sieci wodociągowej – nie prowadzono robót.
- Przebudowa sieci gazowej – nie prowadzono robót.
- Przebudowa sieci elektroenergetycznej – nie prowadzono robót.
- Przebudowa sieci telekomunikacyjnej – nie prowadzono robót.
- Budowa kanalizacji deszczowej – montaż studni DN1000 i DN1500, montaż rury CFW-GRP; DN350, montaż kanału DN200; DN300; DN400, montaż pierścieni obciążających z krat żeliwnych, przesuniecie wpustu wl 69, wl 128, montaż krat żeliwnych na przykanalikach.
- Budowa oświetlenia – linie kablowe – na Węźle Centrum Łącznica C1 – demontaż słupów oświetleniowych n2 2/2, 2/7-2/14 (szafa SO-2 istniejąca) na łącznicy, transport materiału z demontażu do obwodu drogowego Gorzów Zieleniec.
ZAAWANSOWANIE ROBÓT